Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey slappe pannekoeken. Jullie hebben weer de leukste dag van het jaar gemist.lalalalalalalalalalalalas
volgend jaar wel meedoen pannelappen :fuckyou:

Hey slappe pannekoeken. Jullie hebben weer de leukste dag van het jaar gemist.lalalalalalalalalalalalas
volgend jaar wel meedoen pannelappen :fuckyou:

ik had wel alles klaar gezet , maar vergeten te gaan :mrgreen:

staat het vast klaar voor volgend jaar ;)

zuip nu maar lekker verder , ik ga me nest in :yes:

Oh, heb nog geen proostende foto gezien... ;)
Sorry, maar het was ook zo gezellig met die ene uit de buurt.

girl_drunk.jpg

Jongens, het was een topdag vandaag. Al met al toch nog 4de geworden :thumbsup: Jammer van mijn kissie maar dat hoort nou eenmaal bij de Funfly, hij is goed te plakken dus binnenkort weer luchtwaardig :yes:

Hier nog wat foto's van vandaag, het zijn er maar een paar want verder had ik geen tijd om fotograafje te spelen :nooo:

Iedereen bedankt voor vandaag.... ga nu naar mijn nest :yes:

p.s. Alleen de eerste foto fris gemaakt, anderen niet... ben te gaar nu :teacher:

funfly2011.jpg

DSC01282.jpg

DSC01280.jpg

DSC01278.jpg

DSC01277.jpg

DSC01276.jpg

DSC01275.jpg

DSC01274.jpg

DSC01272.jpg

DSC01271.jpg

DSC01270.jpg

Laatst bewerkt:
mooie foto`s mannen, jammer dat ik dit feest heb gemist, maar ja volgend jaar dit niet:o:yes: meer plannen rond 25 mei dat kan ik ook mee doen dan ken je lachen ja je weet maar nooit :p;) ik hoop dat jullie ook een gezelig bbq hebben zie jullie:yes:

Weer heel wat gemist zie ik, jammer jammer maarja eten met de familie was ook erg gezellig :yes:
En net zo rood geworden als op het veld dus op dat vlak weinig gemist :rolling:

Feli Spike!

Weer heel wat gemist zie ik, jammer jammer maarja eten met de familie was ook erg gezellig :yes:
En net zo rood geworden als op het veld dus op dat vlak weinig gemist :rolling:

Feli Spike!

Thanks...

Tijd voor mn bedje... Morgen maar weer eens nadenken over de roem hahaha...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back