marcelsiggery
Forum veteraan
@Sleur
Helaas geen funlinerachtige op voorraad ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon een strook brede plakband op de verf plakken, goed aandrukken en dan de plakband met verf en al eraf trekken. :teacher:@Phil: Hoe heb je de verf eraf gehaald? Zit te denken om de mijne ook te strippen. De rode verf laat uit zichzelf steeds meer en meer los.. Ziet er niet meer uit![]()
Tsja, uitlopend product hè.@Sleur
Waarom zou die niet vliegen? Door de verf is-ie nog harder geworden dan normaal (eerste laag beetje dik gedaan, is er goed in getrokken). Setup is beter dan de originele van MPX. Die van MPX is een 3516-1350kV met 9x6" prop en doet ca. 330W. De setup die ik heb is de tuning setup van Natterer Modellbau en is dus een 3542-1450kV met 10x6" prop en doet volgens Drive Calc zo'n 450W. Stukken beter dus.@ Sleur: ben benieuwd deze blizzard wel vliegt
@ Sleur: ben benieuwd deze blizzard wel vliegt
Niet te langzaam vliegen. Het is een Warm Liner (zeker geen Hot Liner). Gas is alles...als een speer, geen gezeur met setup en opbollende lipo's , gaat gewoon kneiterhard , alleen niet te korte bochtjes maken ,anders valt hij over zijn vleugel weg , het kan een gemenerd zijn
![]()
Niet te langzaam vliegen. Het is een Warm Liner (zeker geen Hot Liner). Gas is alles...![]()
:rolling:waarom heb je € 000 overgemaakt dan spikkel?
Gewoon een strook brede plakband op de verf plakken, goed aandrukken en dan de plakband met verf en al eraf trekken. :teacher:
Tsja, uitlopend product hè.Gaan we verder zoeken.
c:
Ja, had ik al gedaan. Maar er komt nog eens 17,50 verzendkosten bij.
Ja, had ik al gedaan. Maar er komt nog eens 17,50 verzendkosten bij.En ook Verspaget en nog zo'n tent die in Google naar boven borrelde, hebben hem al lang niet meer. Lekker up-to-date webshopjes dus. :? :nooo:
Heren,
Verplichte kost zou ik zeggen. Moet voor iedereen te begrijpen zijn en is zeer interessante kost. Verklaard een hoop dingen.
grondsnelheid-versus-luchtsnelheid-ofwel-de-invloed-van-de-wind
invloed-windshear-op-modelvliegtuigen
De moeite wordt gewaardeerd.Ik heb mijn best gedaan voor je vriend
Zal het toch een twinstar worden, jammer van die smalle romp.
De Voyager was echt een vrachtschip![]()
Al lang gedaan en ook al van de week onzin gepost.Heren,
Verplichte kost zou ik zeggen. Moet voor iedereen te begrijpen zijn en is zeer interessante kost. Verklaard een hoop dingen.
grondsnelheid-versus-luchtsnelheid-ofwel-de-invloed-van-de-wind
invloed-windshear-op-modelvliegtuigen