Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga niet zo'n constructie mee slepen. Bij de FMS ging prima met een tentharing in de grond, stalen oog aan het einde van het elastiek en een driehoekje onder de vlieger geplakt. Je hebt geen hoogte nodig zoals bij zwevers. Eenmaal een beetje snelheid is genoeg. Dus naar achteren trekken, beetje up geven en loslaten. Dan met je lanceerhandje beetje gasgeven en wegvliegen.

33o664g.jpg

Constructie? Tis één voorwerp meer dan wat jij nu beschrijft :hammer:

Bovendien, dat past prima in die mega grote boombox met 500A aan accu's erin van jou :rolling:

wat moet je nou met zo'n kooi zonder vogels ? ;-)

De vogel is "gevlogen" .....

Waren haar beestjes, ondanks de affectie van die ene voor mij.
Weg met die schreeuwerds.

Hmm.. net even de financien zitten te begluren, maar zelfs met 000 euro overgemaakt te hebben, blijft er bar weinig over voor de hobby. Nu echt maar eens een koop(ziekte) stop.. :)

Zeg dan gewoon dat je niks van mij wilt kopen ;):mrgreen:

Ik zag nog een "gereserveerd voor Robert" staan ergens dus je bent totaal niet geloofwaardig meer op dat punt ;)

:yes:ik heb toevallig andere gegadigde gezien:yes:

:confused:kooi kopen:confused:

goeie morgen
@ junkie weet nog een x-tra 60 tekoop en kleiner maatje van je x-tra
hij vraagt er 75,00 voor kaal
staat wel in tilburg
als je intressen heb kan ik je zn email doorsturen

Goedemorgen all.. Weer heerlijk *&^$@#@ weer, zo op de vroege morgen.
Hele week geen defecte vrachtauto's op de A1 gezien, beetje regen en ja hoor...

*gaat file rijden*

Zeg dan gewoon dat je niks van mij wilt kopen ;):mrgreen:

Ik zag nog een "gereserveerd voor Robert" staan ergens dus je bent totaal niet geloofwaardig meer op dat punt ;)

D'r staat niet bij dat t voor mij gereserveerd is hoor.. zie zelf maar :mrgreen:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:

Dit is overigens een oudje van mij. Kan hem tegen schappelijk prijsje weer terug kopen nu :).

Maar eerder deze week zei ik al dat ik een koopstop heb, na a.s. weekend :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
goeie morgen
@ junkie weet nog een x-tra 60 tekoop en kleiner maatje van je x-tra
hij vraagt er 75,00 voor kaal
staat wel in tilburg
als je intressen heb kan ik je zn email doorsturen

hmmm, klinkt lekker ;) kan daar een 13cc saito of 10cc 2T op ?

zal mijn pb box ff leeg maken , kan bym ook weer pbén

zooo, junkie ook wakker , ik hoorde de regen kletteren tegen das window :yes: , heels geen lekker weertje om buiten te werken :? dan maar aan de madness werken :yes:

hmmm, klinkt lekker ;) kan daar een 13cc saito of 10cc 2T op ?

zal mijn pb box ff leeg maken , kan bym ook weer pbén

zooo, junkie ook wakker , ik hoorde de regen kletteren tegen das window :yes: , heels geen lekker weertje om buiten te werken :? dan maar aan de madness werken :yes:

hij wordt meestal met een 15cc viertact gevlogen weet niet of hij met dd 13cc goed vliegt

hij wordt meestal met een 15cc viertact gevlogen weet niet of hij met dd 13cc goed vliegt

oei ! dan moet ik weer een blok gaan zoeken :( , ik heb nog wel een OS 15cc 4T op mijn mustang staan , maar om steeds blokje te wisselen .

ik denk er nog ff over na , pb zijn mail maar even , ik wil wel wat foto's zien .

oei ! dan moet ik weer een blok gaan zoeken :( , ik heb nog wel een OS 15cc 4T op mijn mustang staan , maar om steeds blokje te wisselen .

ik denk er nog ff over na , pb zijn mail maar even , ik wil wel wat foto's zien .

heb geen fotos in t bezit
had een tijdje geleden een gevraagd adv geplaatst en hij reageerd nu
maar heb zelf de inspire gekocht
stuur zn mailtje wel door naar jou kan je kijken of t wat is

druk hier ?

allemaal werken ofzo ?

kolere, nu pas de diablotin en SE gestript , alles eraf wast bruikbaar is tot de kleinste schroefjes aan toe .
wat een berg onderdelen zeg !

nu weer verder aan de madness , ik heb geen rust als die niet vliegklaar staat ;)

Jezus jongens wat een schijt weer vandaag. Zit nu in Hoorn en
het komt met bakken uit de lucht.

Gisteravond nog even tot 22:00 aam het FPV vliegen geweest.
Er was nog een gastvlieger die zijn vleugel verloor. Piep kist met
elastieken op de vleugel die los lieten. Toestel was niet te vinden.
Dus mijn FPV set de lucht in en met hulp van Nickos alles weer
gevonden.

Was weer een heel avontuur..
De komende dagen FF geen vliegen.

Net nog voor €17,50 een mooi ultrasoon reiniger
gescoort. Mooi voor de airbrush te reinigen.

Pieter,

Als ik op mijn 450 een pro swash wil zetten, wat moet ik dan nog meer veranderen of aanschaffen? Er zit wat teveel speling in de swash, een pro is dan een mogelijkheid nu.

nee, pro niet maar sport wel. Neem de Sport swash, en als je toch bezig bent ook de rest van de kop ;)

Edit, bij nader inzien. Neem een sport swash met een flybarless sport kop en een beastx, je weet niet wat je meemaakt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back