Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Chocojoop: de 60 ampere zit nu in de Fuckjet maar of die er in blijft is nog niet zeker :lol: Ben aan het kijken voor een regelaar om Warpspeed te halen :rolleyes:

geef me een seintje als een roggelaar heb gevonden, ben zelf bang dat deze regelaar het niet gaat redden met mijn vliegstijl:yes:;)

@ Chocojoop: Ik hou hem voor je vast. Is een prima trainer, zelfs met de standaard motor en een 3S lipo gaat hij goed vooruit. Eventueel heb ik ook nog wel servo's voor je liggen en een regelaar hangt erom, de 60 ampere zit nu in de Fuckjet maar of die er in blijft is nog niet zeker :lol: Ben aan het kijken voor een regelaar om Warpspeed te halen :rolleyes:

Zie mijn vorige maiden van de Calmato in mijn begintijd toen ik alleen maar autotjes gewend was :rolling:
Op 3S of zelfs 4S is met de standaard motor een 40A regelaar genoeg. :yes: In mijn Crashmato gebruikte ik zo'n HK SS 40-50A. Ging prima, alleen een losse BEC nodig (en je moet de rode en zwarte draadjes niet tegen elkaar krijgen bij het landen).

Maar ook in komkommertijden een prima toestel. :thumbsup:

Laatst bewerkt door een moderator:
Redelijk frustrerend, 600 watt met een funjet en wel 80 watt met een merlin :(

Vliegtijd met de 80 watt is wel veel langer :yes:

Was weer gezellig gisteren....

man man man, Phil met die funjet van jou kan je straks echt knetterhard een vliegtuig van een andere in 6 stukken vliegen :hammer:

man man man, Phil met die funjet van jou kan je straks echt knetterhard een vliegtuig van een andere in 6 stukken vliegen :hammer:

Da's nou weer lullig dat je dat zegt... Sorry Nick :cry:
Hoelaat morgen bij je Nick, vliegen wordt toch Nicks :nooo:

Echt Fuck-man-jet
2011-06-14210601.jpg

Laatst bewerkt:
Wie doet het licht uit, bewegingssensor werkte niet volgens mij.

Truste

@ Joop: ik hoor het wel, rustig aan man :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back