Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo niet mee gaat. Als het weer slecht is ga ik ook niet.
Maar als het weer goed is kom ik je echt wel ophalen om 18:10

Ja, ik zou maar vast even oefenen, want het gaat gewoon door..hihi..

Trouwens tegen die tijd ben je toch wel wakker neem ik aan.

Ik heb er ook geen zin aan denk ik ;) Dus je kan komen maar mee ga ik niet waarschijnlijk:)

Avondbierdaagse.. Ga ik door voor de koelkast ? (WalkinFridge)
Nope, niet dus. Gewoon op plat water en stevig doorstappen. Irritante ettertjes die allemaal lopen te slenteren. Als je als laatste start, kom je nog als één van de eerste bij de finish. :? ;)
wanneer is dat dan ?
Deze week t/m vrijdagavond.

En loop ik daar vrolijk rond, kom ik gewoon 3DFresh Junior tegen. :D Ik vragen waar 3DFresh is, zegt-ie: "Papa had geen zin om te lopen". 8O Moest zeker knutselen of vliegen? :lol: ;)

Conform de regels op het MBF mag je niet linken naar MP.
*op het waarschuwingsbordje klikt en meldt* :teacher: :nooo: ;)

Brandstof is voor mietjes... De sensatie van het risico op vette kortsluiting, verdampende pluggen, brandwonden, vlambogen, electrocutie etc. is veel beter. 8)

haha , kijk hier maar ff naar , luister eens naar die fijne sound :cool: , helemaal kijken , ook een lekkere midair alla junkie en ragger :)

dit is die pilonracer die volgens de verkoper prima op ons nieuwe veld kan landen , ik denk van niet , zijn ook niet de makkelijkste om te landen denk ik

kijk en huiver [URL="
- ‪Ulomeni vyskovky‬‏[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
iedereen stil van het pilonrace filmpie ? :cool:

het is toch niet te geloven , maandag zomerse hitte :eek: , weekend frisjes :mad:

ff slikken en weer doorgaan ;)

morgen pleuris weer , ik denk dat ik lekker vrijneem , heb ik het huis voor mezelf en ga ik 10 uur achterelkaar bouwen aan die gare vliegvloot van me :yes:

word er gek van dat alles op apegapen ligt , word wel mooi allemaal ,maar gaat erg veel tijd inzitten .

bovendien wil ik ook wel weer es vliegen :yes:

nu nog wat roeren in de folie zetten , dan is het folie werk klaar .

Zondag even een potje vliegen... En niet met vieze brandstof kisten, want die smerige dingen komen voorlopig niet in m'n autootje :lol: :hammer:

Iemand? Altijd binnengestaan en van een oud vrouwtje geweest :rolling:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

hou even vast phils misschien wat voor jef heb hem ge smst ik weet niet of het geschikt is als trainer?
Uitermate geschikt, zelfs ontworpen als, trainer. Ook voor jou een mooie kist. :yes: Vliegt erg goed, geen rare eigenschappen. Een stall is niets meer dan dat de neus naar beneden valt. Beetje gas geven en je vliegt weer. Makkelijk om te landen. Erg stevig gebouwd. Standaard motor is niets mis mee, zelfs op 4S doet doe het nog goed (heb eventueel nog een extra gratis motor liggen). Alleen de folie laat wel eens los bij Kyosho. :?

@ Chocojoop: Ik hou hem voor je vast. Is een prima trainer, zelfs met de standaard motor en een 3S lipo gaat hij goed vooruit. Eventueel heb ik ook nog wel servo's voor je liggen en een regelaar hangt erom, de 60 ampere zit nu in de Fuckjet maar of die er in blijft is nog niet zeker :lol: Ben aan het kijken voor een regelaar om Warpspeed te halen :rolleyes:

Zie mijn vorige maiden van de Calmato in mijn begintijd toen ik alleen maar autotjes gewend was :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back