Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunt de mijne wel kopen :p

nee , dat kost weer veel geld , ik had mijn baja gewoon moeten houden , die was al betaald ,en stond mij niet in de weg .

ik wil wel een spektrum zender met stuurwiel dan .

kwam net een oude cd rom tegen van wolfenstein return to castle , weer even op de pc gezet , en dat loopt prima , leuk spel om weer te spelen :p

ps '; mocht nog iemand naar wormerfly willen , morgen word het wat rustiger , dus lekker minuutjes vliegen , en vooral veel vliegen .

gaat weer verder gamen , weer ff wennen aan alle toetsen en vooral het vinden daarvan , vroeger veel battlefield online gespeeld , maar weer es oppakken die hobby als ik een vette gamers pc heb , zal nu wel vet gaaf zijn met de huidige games :p

@ junkie
Ik herken dat wel, iets waar je plezier van hebt gehad is altijd lastig om weg te doen.
De andere kant is dat op de momenten van het verkopen er een goede rede voor is.
Ik denk wanneer je weer zo'n ding hebt (welke in onderhoud ook niet goedkoop is) je hem na 3 keer sturen toch weer te koop zet.
Ik heb de xray voor een klein vermogen omgebouwd na bl.,en heb er pas 1 keer mee gereden. Het zijn van die dingen die je weer tegenkomt en dan even plezier van hebt, om vervolgens weer in de hoek te gooien, en dan is zo'n wagentje die jij hebt met de futaba 3pk meer als prima.

Groeten sjoerd

@ junkie
Ik herken dat wel, iets waar je plezier van hebt gehad is altijd lastig om weg te doen.
De andere kant is dat op de momenten van het verkopen er een goede rede voor is.
Ik denk wanneer je weer zo'n ding hebt (welke in onderhoud ook niet goedkoop is) je hem na 3 keer sturen toch weer te koop zet.
Ik heb de xray voor een klein vermogen omgebouwd na bl.,en heb er pas 1 keer mee gereden. Het zijn van die dingen die je weer tegenkomt en dan even plezier van hebt, om vervolgens weer in de hoek te gooien, en dan is zo'n wagentje die jij hebt met de futaba 3pk meer als prima.

Groeten sjoerd

ja , die zender is ook goed genoeg , alleen zo'n lange antenne ben ik niet meer gewend ;)

ps ; van alles wat ik heb gekocht ,heb ik maar weinig verkocht , behalve de baja dan , maar als ik daar 4 x per jaar mee rijd , gaat er weinig stuk , vandaar dat het zonde was te verkopen .

wellicht koop ik ooit weer een nieuwe , kan ik hem weer lekker helemaal opbouwen ;)

ja , die zender is ook goed genoeg , alleen zo'n lange antenne ben ik niet meer gewend ;)

ps ; van alles wat ik heb gekocht ,heb ik maar weinig verkocht , behalve de baja dan , maar als ik daar 4 x per jaar mee rijd , gaat er weinig stuk , vandaar dat het zonde was te verkopen .

wellicht koop ik ooit weer een nieuwe , kan ik hem weer lekker helemaal opbouwen ;)

Als je nou een mooie bl. Arco kist aan mij verkoopt, dan heb je weer wat centjes voor de baja ;)

*Gaston modus on /

Goeeeeeeeeeeeedemorguhhhhhhhh en welkom bij:ontwaken in Wormer :-)

Gaston modus off \

Heerlijk geslapen,de koffie pruttelt en de geur van vers brood gaat door mijn neus.
Wat zullen we vandaag eens gaan doen ;-)

wordt er vanmiddag rond 17 uur ook nog digitaal gevlogen?

want dan gaat sjoerdje vanuit het verre elst ook een rondje mee vliegen!

groeten sjoerd

*print op zijn werk de tekeningen van de mimi dlg uit*

*Gaston modus on /

Goeeeeeeeeeeeedemorguhhhhhhhh en welkom bij:ontwaken in Wormer :-)

Gaston modus off \

Heerlijk geslapen,de koffie pruttelt en de geur van vers brood gaat door mijn neus.
Wat zullen we vandaag eens gaan doen ;-)

mogge iedereen !

net weer wakker , nu met koffie achter de pc multiplayer wolfenstein te gamen , erg gaaf ! ouderwets is dus nog steeds in .

siggy ; jij ging toch ook even naar wormer ? daarna wellicht nog naar de club , maar dat ligt aan floor , aangezien we al de hele dag op pad zijn .

dus plan is , eerst langs me pa , dan wormerfly en dan naar de club , tot hoelaat is da club open ?

sjourd , de diablotin geheel vliegklaar ruilen tegen de baja ? ;)

Goedemorgehhh....

Het is tijd om te SIMMENNNNNN.....
Snel even een hapje eten en opfrissen.
Hopelijk wordt het lekker druk vandaag. Het weer is
in ieder geval goed.

Goedemorgen mensjes van het goede RC leven..
Veel plezier straks aan hen, die gaan LANNEN!!! (stelletje ouwe l.....).. Een LAN party hou je minstens gedurende een heel weekend, dus incl nacht..

Maargoed ;).

Misschien (als iemand straks server host), join ik wel eventjes de clan..

[Gastonmode]Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedddddddddddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggggggggggggggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn [/Gastonmode]

Gisteren nog een hoop werk gehad om FSX op 2 schermen te laten draaien, maar alles werkt nu. Nijssie neemt zijn throttlesticks mee en een vliegtuigstuur. Weer eens iets anders dan een rc-sim.

Zo de boel ontkoppelen en in de auto pleuren, daarna naar Simcity :banana:

@ Sjoerd: zal toch nog wel om 17.00 uur?

mogge iedereen !

net weer wakker , nu met koffie achter de pc multiplayer wolfenstein te gamen , erg gaaf ! ouderwets is dus nog steeds in .

siggy ; jij ging toch ook even naar wormer ? daarna wellicht nog naar de club , maar dat ligt aan floor , aangezien we al de hele dag op pad zijn .

dus plan is , eerst langs me pa , dan wormerfly en dan naar de club , tot hoelaat is da club open ?

sjourd , de diablotin geheel vliegklaar ruilen tegen de baja ? ;)

Ik ben om 15.00 uur bij Wormerfly gappie ;-)
We zijn met 5 man dus we hebben lekker de ruimte.

Zojuist even op de kapperstoel gezeten,koppie is weer lekker kort ;-)
Zometeen even lipootjes laden en nog even aan de microjet rommelen.

KOFFIE! !!!!!!!!

Ik ben om 15.00 uur bij Wormerfly gappie ;-)
We zijn met 5 man dus we hebben lekker de ruimte.

Zojuist even op de kapperstoel gezeten,koppie is weer lekker kort ;-)
Zometeen even lipootjes laden en nog even aan de microjet rommelen.

KOFFIE! !!!!!!!!

dan zie ik je om 15;00u op de wormer fly , er gaat niets boven echt vliegen !

ik neem de disc /geebee /nexus/deluxe en de xray mee , en de camera om alles vast te leggen !

ps ; is de kapper op zondag open ? of heeft je vrouwtje dat gedaan ?

@Junkie: Kun je geen hal hier in de buurt regelen? ;) Wormer is zo ver rijden steeds... gehe

*gaat lekker stofzuigen en later verder aan de beeldschermkoffer*

:( Net weer thuis van een nachtje arbeid :(
Voornamelijk wachten en dat is extra lang :confused:
Ga eerst even horizontaal en eind van de middag eens kijken of er online nog wat te beleven valt...
Baal dat de tijd net ongunstig uitkomt maar met je ogen dicht simmen schiet ook niet op 8)
In ieder geval veel plezier vanmiddag en hopelijk grote opkomst.

@Junkie: Kun je geen hal hier in de buurt regelen? ;) Wormer is zo ver rijden steeds... gehe

*gaat lekker stofzuigen en later verder aan de beeldschermkoffer*

draai het dan maar om , zoek jij maar een hal bij jouw , kom ik wel die kant op ;)
ik vind indoor vliegen steeds leuker , dus kom maar op !

ps ; gaat de snack afdeling open op de club ?
dit vergroot wel de kans dat ik kom , kan ik daar eten met floor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back