marcelsiggery
Forum veteraan
Gaat op stok,morgenochtend om 09.00 uur weer lekker naar de sportschool 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gaat op stok,morgenochtend om 09.00 uur weer lekker naar de sportschool![]()
ISDN is exit.KPN levert al nauwelijks meer ISDN-30 lijnen, alleen als er echt geen glasvezel mogelijk is.
*uit gaat zoeken hoe meer en gelijke uitslagen op de rolroeren van de Bipie te krijgen* :?
Die van de Aldi is beter: Snellere en nieuwere processor, meer geheugen, veel betere videokaart, veel meer capaciteit van de harde schijf. Da's de 170 euro meer zeker waard.sleur : wil jij me ff bellen , betreft die aanbieding van packerd bell , die is volgens mij ook wel wijs !
Sportschool kost 3 tientjes per maand dus dat valt ook wel weer mee.
Inclusief gebruik van sauna etc.Iedere week in het clubhuis van de ACH gaan zitten is duurder en is een stuk slechter voor je gezondheid ;-)
Welke sportschool is dat Siggy? Die hier in Krommenie kost meer dan het dubbeleIk moet ook nodig wat gaan doen en drie tientjes in de maand is geen geld
![]()
Huh, verhuizen uit die mooie gemeente....lijkt wel gek...Goedesmorgens allemaal,
Gaat zusje verhuizen van Uitgeest naar Abbekerk.
ABBEKERK, ja abbekerk. Ligt aan het einde van de wereld. Dus moet uitkijken dat ik er niet vanaf val.
Laterrrrrrr....
Mocht er iemand zijn die komende zomer een beetje door wilt vliegen
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
* Ik hou het bij mijn liporacertjes......
Mocht er iemand zijn die komende zomer een beetje door wilt vliegen
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
* Ik hou het bij mijn liporacertjes......
Die van de Aldi is beter: Snellere en nieuwere processor, meer geheugen, veel betere videokaart, veel meer capaciteit van de harde schijf. Da's de 170 euro meer zeker waard.
En gelijk een knappe monitor erbij nemen?![]()
hey siggy
heb nog een mooie talon t-38 edf jet
ruilen
mvg ragger
op jouw advies toch net de medion gekocht, ze hadden bij de aldi alleen nog nooit een 500 biljet gezien
, bedrijfslijer erbij ,en toen was het goed , het is tenslotte een wettig betaalmiddel
maar idd voor dat geld wel een snelle pc , bovendien gaat hij op de zaak en krijg ik 80E btw terug .
nette monitor flatscreen had ik al .
met mijn vorige pc heb ik ook heel lang gedaan , dus het wwerd weer tijd , bovendien gaf ik aan de vlieghobby veel meer geld uit dan 1x in de 10 jaar een pc
*gaat installeren /verkennen / games installeren , enz .. genoeg te doen dus , gelukkig wil maris de pc nurd me helpen![]()
Die van de Aldi is beter: Snellere en nieuwere processor, meer geheugen, veel betere videokaart, veel meer capaciteit van de harde schijf. Da's de 170 euro meer zeker waard.
En gelijk een knappe monitor erbij nemen?![]()
op jouw advies toch net de medion gekocht, ze hadden bij de aldi alleen nog nooit een 500 biljet gezien
, bedrijfslijer erbij ,en toen was het goed , het is tenslotte een wettig betaalmiddel
maar idd voor dat geld wel een snelle pc , bovendien gaat hij op de zaak en krijg ik 80E btw terug .
nette monitor flatscreen had ik al .
met mijn vorige pc heb ik ook heel lang gedaan , dus het wwerd weer tijd , bovendien gaf ik aan de vlieghobby veel meer geld uit dan 1x in de 10 jaar een pc
*gaat installeren /verkennen / games installeren , enz .. genoeg te doen dus , gelukkig wil maris de pc nurd me helpen![]()
Van ruilen komt huilen
Nee,zo'n stofzuiger vind ik helemaal niks Ragger
Indien je echt interesse hebt wil ik voor jou wel een mooi prijsje maken hoor
wat is een mooi prijsje![]()
Goede keuze.op jouw advies toch net de medion gekocht
....knip....