Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ZO , PC'TJE UP AND RUNNING ! :p

geweldig ! en snel , mooi beeld !

En wat is call of duty een mooi spel zeg , zeer mooie grapic's , wel even alles uitzoeken , maar erg blij mee

straks nog naar wormerfly , maar zit nogal vast gekleefd aan de pc !
Gezien je bewoording hier kan ik me wel een glunderende junkie achter een PC voorstellen. :yes: :pc: ;)

Nog even snel wat naar binnen werken

En nu Red Bull Crashed Ice op RTL7 kijken. Stoere gaten dat zijn. 8)

Laatst bewerkt door een moderator:
Gezien je bewoording hier kan ik me wel een glunderende junkie achter een PC voorstellen. :yes: :pc: ;)

En nu Red Bull Crashed Ice op RTL7 kijken. Stoere gaten dat zijn. 8)

ja , is echt gaaf ! , ook de phoenix erop , maar heb geeneens tijd om verder te gaan door de indoorfly (geen zin an ) , maar ga zo wel :-)

Ze hebben allebei een xbox 360 en spelen daar ook on-line mee in clubjes en met en tegen elkaar .

welke call of duty heb jij dan ?

op dfe pc dus , call off duty black ops , laatste versie .
zeer ingewikkeld , maar kom ik wel uit , ff verdiepen ;)

Toppertje man, het is echt een mooie pc voor een knappe prijs ;)

Jullie kunnen weer veilig vliegen in Wormer Junkie, the Siggy-disc ist ganz kaput dus geen overlast van mij :D

Nu alleen Look nog ontwijken om alles weer heel mee terug te kunnen nemen :rolling:

@Kobus

Ik doelde meer op de vervuiling op die prachtige mooie buik van je vriend :D

zie je zo ;)

ja , is echt gaaf ! , ook de phoenix erop , maar heb geeneens tijd om verder te gaan door de indoorfly (geen zin an ) , maar ga zo wel :-)

op dfe pc dus , call off duty black ops , laatste versie .
zeer ingewikkeld , maar kom ik wel uit , ff verdiepen ;)

zie je zo ;)

Moet nog eten, dus kom wel maar wat later.Ik heb toch niks om mee te fladderen :(

Hier de foto's van de baja , hij is nog niet helemaal klaar :(

Wat een heerlijke werkplek heb ik :D

DSC01103.jpg
Tis toch gewoon een zwijnenstal

zo , en weer thuis !

was weer een dolle boel , dat wel .

minder was dat arjan's huis niet meer bewoonbaar is door een lipo :(
brand dus ! heel erg voor ze , ik begin mij dat nu te beseffen .

* maar verder gaat knutselen a/d pc *

Denk dat we dit aan alle mede vliegers even goed duidelijk moeten maken dat je wel degelijk zorgvuldig en gecontroleerd met Lipo's om moet gaan..
Eerst Andre en nu dit.....

En het volledige verhaal is?
- Leeftijd LiPo
- Conditie LiPo
- Hoe geladen (aantal C, gebalanceerd)
- Toestand bedrading
- Soort/merk/type lader
Etc. etc.

De LiPo van Jerkev lag al geruime tijd in de auto, kennelijk dus klem gezeten en uiteindelijk sluiting gemaakt. Was dus te voorkomen.

Ik vind het overdreven dramatisch om nu alle LiPo gebruik weer als gevaarlijk te bestempelen. En ja, ik heb ook NiMH's zien exploderen en weg zien smelten. Weten wat je doet en niet onbewaakt achterlaten als je accu's niet op een betrouwbare lader zonder balancer laadt. :yes:

Voor zover we van een lipo kunnen spreken, dit was een indoorlipo :hammer:

De lipo van andre had geruime tijd onder water gelegen, in het reservewiel gedeelte (ja een Vivio lekt) Accu uit het water gehaald en in droge toestand werd hij gloeiend heet (spontaan), daardoor was het interieur weggeschroeid.

Feit blijft dat je gewoon je lipo's in de gaten moet blijven houden tijdens het laden :yes: :teacher:

Laatst bewerkt:
Ik kwam Arjan onderweg naar huis tegen en heb nog even met hem gesproken.Er zijn gelukkig geen persoonlijke ongelukken gebeurd.Wel was er vreselijk veel schrik en paniek.

Ben er echt ff stil van.

Ongeacht of het nu gevaarlijk, oud, nieuw, te snel geladen etc etc
Dit is niet wat Arjan wilde maar uiteindelijk wel kreeg...
Hoop dat de schade mee zal gaan vallen, en alle ellende due het met zich mee brengt...

Ik had begrepen dat zijn complete hobby in vlammen is opgegaan. Tijdens het indoorvliegen in Wormer werd al het idee geboren om een inzamelingsactie te houden of iets dergelijks.

En inderdaad, hoe of wat doet er niet toe wat de oorzaak was... dit is echt verschrikkelijk. Helemaal met het idee dat je kindjes boven liggen te slapen. Gelukkig was iedereen op tijd weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back