Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of met drie alu schroefjes en siliconen ringetjes. Kun je nog iets corrigeren. ;) Is dan wel weer 0,6 gram extra gewicht. :? ;)

En deze zaten gratis bij de echte Elipsia, Zicral, Nexus etc.

http://www.xs4all.nl/~koeien/bigair/zicral/zicral_motor_mount.jpg

Echt niet.... 0,9 gram :yes:

DSC01189.jpg

m**r* neu*kers...

Wie, wij? Ech nie :nooo:

Laatst bewerkt:
Echt niet.... 0,9 gram :yes:
Ik heb lichtgewicht siliconen, dunnere ringetjes en kortere schroefjes die net aan in het epoxy zitten. :yes: :p Daarnaast heb ik het gewicht in de neus wel nodig. De oorspronkelijke plek van de hoogte- en richtingsroerservo's is te veel naar achteren. Dit had ik ook tegen 3DFris gezegd, die heeft ze al meer naar voor liggen.

En wat weegt die klodder epoxy van jou? :? :hammer:

Ik heb lichtgewicht siliconen, dunnere ringetjes en kortere schroefjes die net aan in het epoxy zitten. :yes: :p Daarnaast heb ik het gewicht in de neus wel nodig. De oorspronkelijke plek van de hoogte- en richtingsroerservo's is te veel naar achteren. Dit had ik ook tegen 3DFris gezegd, die heeft ze al meer naar voor liggen.

En wat weegt die klodder epoxy van jou? :? :hammer:

0,7 gram dan!

Is geen epoxy... is gewoon CA en dat weegt niks :wink:

0,7 gram dan!

Is geen epoxy... is gewoon CA en dat weegt niks :wink:
Nou ja, okay, voor 0,7 gram doe ik het ook. ;) En tuurlijk weegt CA ook. :yes: Het is alleen dat je het heel dun kunt opbrengen waardoor je minder overgewicht hebt. :yes:

*mallen gesneden heeft een 1m² 6mm Depron pakt* :lol:

Vraagje.. Voor een indoor fladderaar uit t freesbeest. Moet Jeroen daarvoor aanwezig zijn? Of zijn er meerderen die het Freesbeest kunnen bedienen?

Ik wil namelijk even wat kistjes hebben in voorraad. De Malibu is bijna klaar en wil wel wat nieuws bouwen :)

Weer thuis na ern heerlijke strandwandeling,of was het een strandworsteling?
Zeker een dikke 6 a 7 langs de kust,icm een miezer regentje.
Het was weer fantastisch :-)

* ff lekker tukkie doen...

Weer thuis na ern heerlijke strandwandeling,of was het een strandworsteling?
Zeker een dikke 6 a 7 langs de kust,icm een miezer regentje.
Het was weer fantastisch :-)

* ff lekker tukkie doen...

mijn idee , net terug van pa , wat oude lipootjes cyclen gaat, en ondertussen een lekkere zonnebank neemt !

heb het huis ff alleen , heerlijk dat is !

Bijkomend voordeel is dat als er wat aan mankeert, hij gewoon naar Horizon Hobby in Duitsersland kan voor reparatie (eventueel via Freakware). Snelle levering ook want ik had hem zondagavond besteld en donderdag in huis. En inderdaad geen zorgen over invoeren, heffingen etc. Even goed door de site klikken want her en der staan gratis gadgets die je aan kunt klikken (ik kreeg toen gratis een Freakware neckstrap, twee stickervellen en een screen protector - die flut is - zonder te klikken).

geld ook allemaal voor andere leveranciers.Ik heb bijvoorbeeld mijn castle regelaar in belgie gekocht destijds en toen hij stuk was gewoon naar horizon gestuurd. No problem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back