Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
doe dat
Zo toch nog even het filmpje van de Wii Quadcopter ge-upload.
@junkie; hoe bevalt de aldi pc. Beetje goede videokaart en stil?
Weet ik, een MX-12. Behalve wat kleine menu-dingetjes en de twee kanalen zit er geen verschil tussen de MX-12 en MX-16. De MX-22 en MX-24 zijn de andere modellen (DSX-9 en DSX-12 van JR Propo of de JR9303 en JR9305 van JR maar dan met Spektrum).@Pieter Bas: Vloog jij nou met een MX12 of een MX16, toen je net begon?
Heeft de MX16 ten opzichte van de MX12 nog verschillen in de software? Of is het enkel 2 kanalen extra?
@3DFris: Kun je controleren of de Wiicopter bij links rudder een andere kant op valt dan bij rechts rudder?
In de software zitten wat merkwaardige tekortkomingen. Er zitten voorgedfinieerde variabelen in voor minimale, nominale en maximale servo-uitslagen maar verderop in de code zijn ze gewoon hard coded en maken geen gebruik van de variabelen. Kun je aanpassen wat je wilt maar maakt geen ruk uit.
Uiteraard wel mogelijkheden gezien om een calibratie toe te voegen in de routine die uiteindelijk het servo-signaal genereert en dus niet afhankelijk van vaste waardes of variabelen. Ook denk ik dat het minimum van 1020uS en maximum van 2000uS niet goed zijn, ik gebruik resp. 680uS en 2390uS voor optimale aansturing. Maar dat verschilt per toepassing, je wilt op de multi-copter wel een minimale snelheid houden.
Anyway, code aangepast en email onderweg.![]()
Mooi vliegweer !
Vntm
Ja je hebt gelijk! Zo even een wandelingetje maken. Is het minste dat ik kan doen, nu met dit mooie weer, terwijl ik op kantoor zit![]()
Heb net ramen gelapt.. en even gezeten in het zonnetje..... HEERLIJK
FPV weer dat is ook ....
Zeker een mooi weertje vandaag, vandaag mijn dagelijkse 3km zonder hoofddeksel of wanten gedaan![]()
Mooi vliegweer !
Vntm
Je loopt weer dus? Hoe gaat t inmiddels met je?
Lopen en liggen gaan me erg goed af, maar staan en zitten zijn een big no-no.
Ik "wandel" iedere dag 5,6 km dus dat is standaard iedere dag, en het scheelt ik hoef er nergens voor naartoe, ja de deur en walkabout
1uurtje later ff douchen en klaar is de daily workout 8)
Goedkoper dan de sportschool.
Dat wordt morgen niet Gay-O-Ketsen :nooo:
Zonnestorm kan navigatiesystemen storen | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Het was zeker lekker op het veld.Heerlijk met de Funjet geraced.