Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
elektro natuurlijk;)

Als je power wil en eindeloos alles in kunnen stellen dan ga je elektro. ( los van het gehannes wat je niet meer hebt met elektro, start altijd)

Als je een leuke 600 wil die vliegt, dan neem je brandstof;)

hahahhaha
eerst maar eens de edge verkopen
zie dan wel wat er op mn pad komt

mogge ,

gaan we nog vliegen ? best wat wind , best koud , plus ik moet alles nog haastig inladen , terwijl ik er eigenlijk geen tijd voor heb .

wat doen we? , junkie twijfelt , maar heeft wel even zin om te vliegeren

gaan we nog vliegen ? best wat wind , best koud , plus ik moet alles nog haastig inladen , terwijl ik er eigenlijk geen tijd voor heb .

wat doen we? , junkie twijfelt , maar heeft wel even zin om te vliegeren
Hier in 0251 is de wind nu zwak (amper wk.3). Zal wel iets toenemen. Ik heb de Depron Bipie achterin gelegd, je weet maar nooit of ik te snel klaar ben. ;) Maar niet met zekerheid te zeggen, eerst bij Gorby een bakkie pleur halen straks. :morning: :pc:

Hier in 0251 is de wind nu zwak (amper wk.3). Zal wel iets toenemen. Ik heb de Depron Bipie achterin gelegd, je weet maar nooit of ik te snel klaar ben. ;) Maar niet met zekerheid te zeggen, eerst bij Gorby een bakkie pleur halen straks. :morning: :pc:

ik stop bij burp rond 13;00u , dan kijken hoe het weerbeeld is , daarna spullen inladen , dan naar het veld .

En hop aan het werk. Vandaag laminaat leggen, verwarming ophangen, ketel vullen en de boel ontluchten, de garagevloer verven en nog wat kleine dingetjes. Kom mijn dag wel door zonder te vliegen :). Vlieg al van hot naar her.

12:00 uur einde werkweek :yes: Dan naar huis om vervolgens met Ruben de racebaan op te zetten :thumbsup:
Ik vermaak me dus wel :mrgreen:

Pff, wat een gezelligheid allemaal... Vliegen.. bij Burp langs gaan, bij Gorby langs gaan..
Bezoek bij Gorby gecancelled omdat de vervoerder de benodigde spullen kwijt is geraakt (niet TNT). :evil: Tegenwoordig kun je het beter zelf gaan halen i.p.v. op laten sturen. Goedkoper, efficiënter en veiliger. :?

En hop aan het werk. Vandaag laminaat leggen,ketel ophangen, verwarming vullen en de boel ontluchten, de garagevloer verven en nog wat kleine dingetjes. Kom mijn dag wel door zonder te vliegen :). Vlieg al van hot naar her.
WTFBBQ?!! 8O :hammer: Nog een kete ophangen. :? :rolling:

In theorie is het heel leuk om te gaan vliegen, maar in de praktijk,een hoop gestres/gehaast en gedoe icm werken :mad:
Geen gehaast, je moet niets, er staat geen vaste tijd voor. Als ik zou moeten haasten dan hoeft het niet zo. :nooo: Met de gewone dingen al druk genoeg, vliegen is ontspanning dus geen gestress. :teacher:

12:00 uur einde werkweek :yes: Dan naar huis om vervolgens met Ruben de racebaan op te zetten :thumbsup:
Ik vermaak me dus wel :mrgreen:
Nieuwe competitie op de club? Slotracen voor rookies... :D

-edit-
Bezoek bij Gorby gecancelled omdat de vervoerder de benodigde spullen kwijt is geraakt (niet TNT). :evil: Tegenwoordig kun je het beter zelf gaan halen i.p.v. op laten sturen. Goedkoper, efficiënter en veiliger. :?
Stiekem gaat het wel door. Dus zo onderweg...

Laatst bewerkt:
Kijk eens naar deze techniek

Lucid

video laden duurt best wel even.. geef hem de tijd en verbaas jezelf.

tijdens de video gewoon 360 om je heen kijken...

Jongens,ik weet niet wat jullie doen ,maar het is buiten ijskoud,
Met de aantrekkende wind word het staks afzien oo het veld , brrrrr.

Net een kwartiertje buiten gewerkt. Niet te doen !

Ik skip dus :(,moet wel leuk blijven .

Relaxt bij Gorby op kantoor de neusgaten aan het vergroten.

Koud is het zeker. Net onderweg slecht 1 graadje boven nul en een ruime windkracht 3. Ik blijf nog wel even bij Gorby hangen. Moet alleen zelf de koffie halenbwant hij is te druk met zijn eigen gehobby. :( :morning:

Relaxt bij Gorby op kantoor de neusgaten aan het vergroten.

Koud is het zeker. Net onderweg slecht 1 graadje boven nul en een ruime windkracht 3. Ik blijf nog wel even bij Gorby hangen. Moet alleen zelf de koffie halenbwant hij is te druk met zijn eigen gehobby. :( :morning:

Doe hem de groetjes .

Ja ,op het veld word het afzien ,heeft geen enkele zin.hooguit een halfuurtje
Ouwehoeren ,en dan snel weer de auto in om op te warmen .

Ik wacht de zomer wel af ,vliegen is gelukkig geen moetje meer ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back