Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
draatje gestart van de bouw van de spitfire

spitfire-van-top-flight

als je de rust/tijd , en het geduld ervoor hebt , lijkt het me leuk om te doen , ik ga het zeker volgen ;)
als ik 67 ben , ga ik er ook over nadenken :-)

@3DFris: Vlucht van je WiiCopter in Egmondia (inclusief de uitval van de achterste motor en crash). Via JijPijp kanaal ook te bekijken in HD.

wat is er eigenlijk leuk aan zo'n copter ? , het is niet moeilijk , erg saai vliegbeeld , leg uit !

misschien wel handig om filmpjes mee te maken , verder weet ik het niet .

Laatst bewerkt door een moderator:
wat is er eigenlijk leuk aan zo'n copter ? , het is niet moeilijk , erg saai vliegbeeld , leg uit !

misschien wel handig om filmpjes mee te maken , verder weet ik het niet .

Hey Junkie,

Je moet het voor de grap eens proberen. Dat hoveren is inderdaad niet moeilijk, maar een rondje vliegen is wat anders. Zeker omdat op afstand niet te zien is wat voor of achter is. Het vliegt overigens als een helicopter, dus je moet de tail wel mee sturen. Het is toch net even anders dan het filmpje doet vermoeden.

Gr. Jasper

Morgen heb ik mijn Airwave 5.8ghz blikjes binnen. Heb gekozen voor de 100mW. Ook 2 mooie patch antennes met 4 gestackte antennes. Dus lekker veel gain. Foto statief had ik nog staan. Dus we gaan de boel opbouwen. Ga eerst FPV vliegen vanaf een 23inch LCD scherm. Deze heb ik nog en is geschikt voor 12 volt. Daarna gaan we eens kijken of er een goede videobril te scoren is. De versies die ik tot nu toe gezien of getest heb voldoen niet aan mijn eisen. Beeld ziet er namelijk niet mooi uit.

Dat wordt dus FPV vliegen met de Wiicopter.
Ga eerst nog even een motor en ESC vervangen. In de achterste setup zit een fout.

Goedemorgen,

Gaat vandaag FF naar Zoetermeer en Gouda.
Hopelijk niet al te veel file. Moet er om 9:00 zijn.

Iedereen check je mail. Gisteren een uitnodiging verzonden voor 2 leuke evenementen voo de ACH.
:D:D:D

Hey Junkie,

Je moet het voor de grap eens proberen. Dat hoveren is inderdaad niet moeilijk, maar een rondje vliegen is wat anders. Zeker omdat op afstand niet te zien is wat voor of achter is. Het vliegt overigens als een helicopter, dus je moet de tail wel mee sturen. Het is toch net even anders dan het filmpje doet vermoeden.

Gr. Jasper

oke ,ik snap hem ;)

ze zijn erg in , dus het moet wel iets hebben , rob van lynx is er ook al jaren mee bezig .
ik hou het voorlopig bij de vleugelvliegers , mag van mij weer zomer worden !

*zo richting uitgeest gaat , filevrij dat is *

dankje , je weet toch ;)

vandaag neem ik versterking mee , gaat het nog sneller :cool:

En of het dan snel gaat, the dreamteam is in da house ;-)
Gisteravond nog even bij Arjan geweest.
Hij mist het vliegen wel heel erg.
Gaan we nog een leuk vliegertje voor hem regelen ?
Hij wil heel graag een Swiftje hebben om lekker mee rond te knallen.
Ik wil het wel regelen.Hoor wel wie er mee wil doen ;-)

De gevangenis in Dendermonde is, evenals veel andere Belgische strafinrichtingen, sterk verouderd. In 2006 wisten hier 28 gedetineerden tegelijk te ontsnappen :hammer:

Jôh, heel België is toch achterhaald? :? Doe het Vlaamse deel bij Nederland en het Walonische deel bij Frankrijk. Zijn we van dat gezeur over welles-nietes tussen die twee nationalistische clubjes ook kwijt.

S
En of het dan snel gaat, the dreamteam is in da house ;-)
Gisteravond nog even bij Arjan geweest.
Hij mist het vliegen wel heel erg.
Gaan we nog een leuk vliegertje voor hem regelen ?
Hij wil heel graag een Swiftje hebben om lekker mee rond te knallen.
Ik wil het wel regelen.Hoor wel wie er mee wil doen ;-)

Ga jij nou eens werken !,vakantie man dat je bent ! :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back