Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb alleen heli's. Maar ik ga komende week wel spulletjes bestellen om wat indoor bende mee te maken. Vooral iets om mee nacht te vliegen. Ook de 450 krijgt een nachtvlieg uitrusting. Wordt eens tijd.....

Ja man, maak je niet zo druk. Oplazeren is niet zo'n grof woord toch.
Zal mij verder een zorg zijn maar je wordt nu dus wel weer in de gaten gehouden door de mods. Vorige keer ging het ook zo in een opwelling. En een gewaarschuwd mens...

Voor wat betreft een disc maken, ik wil er wel eentje voor je snijden van 6mm Depron. Lekker stevig. ;)

Ik wil het graag zelf maken Sleur.

En dat ze mij in de gaten houden. Ze doen hun best maar. Er zal er wel weer 1 aan de bel hebben gehangen bij de mods vanwege de post met de link erin. Naja, had ik ook niet moeten doen. Voor de rest doe ik niets verkeerd.

Junkie wel welkom, en de rest moet oplazeren?

ik was al welkom en uitgenodigd , maar wist nog niet of ik kon of zin zou hebben .

Ja en dat is MIJN kist, die gladoor Peter had gekregen .....
Die die nu dus moi loopt te verkopen ....

door zijn omstandigheden (werkeloos thuis ) ga je uit nood dingen verkopen , maar als jij hem gegeven hebt ligt het wel gevoeliger :???:

Maar zoals ik wou weten door de info die ik hier vroeg ,zou ik er niet mee gaan vliegen :???: ;)

de pilonracer is klaar , ingeregeld en rtf !! , ben benieuwd zaterdag ! , ragger kom jij ook ? , ff invliegen ;-)

Laatst bewerkt:
Als de wind een beetje gaat liggen is het wel de bedoeling. Zeker tussen 16:00 en 17:00, maar kan ook zijn dat ik er al eerder ben.

aii , is het morgen alweer vrijdag? :banana:

heels vergeten om aan atv vliegen te denken , morgen nog best een druk werkdagje , en heb nog niets geladen , dus ik skip de atv fly .

zaterdag hoop ik op redelijk mooi weer , dan gaat de vibrogym de rode protech en de pilonracer mee , de snelle vliegafdeling van junkie zeg maar :p
junkie heeft last van the need of speed :wink:

dus geen bochtjes meer maken ,maar rechte lijnen vliegen inverted zetten ,en mooi afdalen en weer langs jekkeren .

kom jij zaterdag ook jasper ?

zaterdag hoop ik op redelijk mooi weer , dan gaat de vibrogym de rode protech en de pilonracer mee , de snelle vliegafdeling van junkie zeg maar :p
junkie heeft last van the need of speed :wink:

dus geen bochtjes meer maken ,maar rechte lijnen vliegen inverted zetten ,en mooi afdalen en weer langs jekkeren .

Beetje U-tjes vliegen dus :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back