Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zelfs al had ik geen redding poging gedaan ,was hij ver achter het hek neer gestort
Ja, daar gaat het juist om. Het scheelde weinig of je hoogteroer was onbruikbaar. En dan, wel vlak achter het hek in een boogje? Regel is dat fly-by's en gestunt boven het knollenveld worden gedaan en het veld bedoeld is voor starten en landen. Staat in het veldreglement. :yes:

cops van da field :rolleyes: :wink:

wat was er fout dan , behalve een midair ? , zijn al genoeg midairs geweest .

straks krijgen we een samenscholing verbod , of we moeten om beurten minuten gaan vliegen , vinden de toppers vast een goed idee ;)

zelfs phils van het bestuur vond dat er goed gereageerd werd op de midair .

zelfs al had ik geen redding poging gedaan ,was hij ver achter het hek neer gestort

Wat je hier doet is het uitlokken van een crash.
Kan nooit goed zijn. En een lol dat er is als het stuk is.
Zal wel aan mij liggen, maar snap er niets van.

Wat je hier doet is het uitlokken van een crash.
Kan nooit goed zijn. En een lol dat er is als het stuk is.
Zal wel aan mij liggen, maar snap er niets van.

de kisten die we inzetten kuinnen we missen , al ben ik erg gek op mijn vibrogym

en duo penotty vliegen doen ze op meer clubs , al is het de volgende keer beter om voor de zekerheid wat verderop te vliegen

Ja, daar gaat het juist om. Het scheelde weinig of je hoogteroer was onbruikbaar. En dan, wel vlak achter het hek in een boogje? Regel is dat fly-by's en gestunt boven het knollenveld worden gedaan en het veld bedoeld is voor starten en landen. Staat in het veldreglement. :yes:

ik begrijp je wel , er kan natuurlijk van alles gebeuren , je kan ook solo vliegen en geen bereik meer hebben , of een link van je hoogte roer schiet los of de borging ervan .

maar heb het filmpje toch geplaatst omdat ik niets te verbergen heb ,en dit wel vaker gebeurd op vlieg clubs

welles , was wel een mooie redding ! ;)

zal ik het filmpje maar verwijderen , of zijn er al duplicaatjes gemaakt :rolleyes: :???: ;)
Van alle filmpjes maak ik gelijk een kopietje. ;) Maar da's privé-archief voor ooit, niet om tegen iets of iemand te gebruiken. :nooo:

Overigens op dJ50Gt0BnH0[/media] ook een *oei* momentje, zeg je zelf. :mrgreen: Geinig dat je alle fly-by's van links naar rechts wel over het volgende veld doet en van rechts naar links op een paar meter (zal zo'n 10 meter zijn) voor het hek langs. 8O Toch gevolg van het zonnetje waar je tegening kijkt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er morgen eigenlijk regels???

Wordt het raggers of toppers ?
Bij gebruik van de pilonnen geen grijze harde APC en vast gemonteerde propellors, alleen dunne GWS DD/HD/SF propellors met elastieken. Dit ter behoud van de pilonnen want alle gaten die er nu in zitten zijn veroorzaakt door een zekere disk van ene Frank. :? ;)

Toppers zijn er wel maar tijdvliegen weet ik niet, betwijfel het. Gewoon een beetje à la Zeekoe: Gewoon raggen... :yes: 8)

Morgen is gewoon knallen :) maar tussendoor ook steeds momenten voor het iets serieuze werk.
Alleen vliegen zal niet lukken denk ik

Gorby, we hebben je gemist vandaag man. Mensen vroegen naar je. Waar je was enzo.....

ja , wat is dat ? , hij heeft er geen zin meer an zo lijkt :confused:hij gaat morgen wel indoor vliegen .
daar heb ik geen zin meer in , brandstof seizoen = geopend :banana:
ik ga wel wat minder filmen ,beter voor ons allemaal ;)

Zijn er morgen eigenlijk regels???

Wordt het raggers of toppers ?

ik hoop dat er morgen niet teveel midairs plaatsvinden , dat zou schokkend zijn :lol:

*slapen gaat *

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back