Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
MOgguh, aardig verottie. Laat erin en nu net een half uur wakker. Ik ga zo alles klaarmaken om te gaan vliegen. Ik mis alleen een laadaccu helaas:( De mijne heeft de geest gegeven. Net wel even op balkon gezeten. Het is echt schitterend weer. Ik zal er ongeveer zijn om een uur of 2.

Of een 32" TV kopen.. Zojuist weer terug uit Naarden en nu even het beste signaal met Digitenne opzoeken.

Daarna, bier tijd! Even lekker buiten op t terras genieten van een geeltje

Hey Spijker, FPV draadje gelezen mbt meeting?

Nee, nog niet. Maar ga FPV even op een zijspoor zetten. Dus ook niet meeten voorlopig nog.
Geen nood, ik ga er zeker mee door, maar moet even wat dingen eerst doen.

Kom sowieso nog wel even bij je langs om mijn setje in orde te krijgen (of te achterhalen wat de oorzaak ervan is)

zoo00oo , was even lekker op het veld , lekker wat afleiding ;)

zeer mooi weer ,icm met lekker vliegen , ik kwam met de vibrogym nog in een stal terecht , ( op zeer veilige afstand v/h publiek ) , maar ik wist me er goed uit te redden , heerlijke kist dat is !

nog even met de pilonracer gevlogen , maar daar moet ik de servohevel een tandje verzetten , max uitgetrimt en nog licht stijgen .

rode protech nog even gevlogen ,maar met weinig wind blijft hij maar doorzetten , dat is een "ik wil niet landen vliegtuig":???: ;)

was weer gezellig ,en we hebben ons gedragen op het veld , bestuurslid phils was getuige ;)

morgen komt mijn zus weer uit italie , dus gaan we ff uitwaaien met zijn alle .

alvast veel plezier gewenst voor de zondag vlieg ploeg ;)

toedeloe

Was idd weer even lekker op het veld, zelf uiterard niet gevlogen maar wel heerlijk bijgekomen :yes: Gorby, thanx voor het lenen van je stoeltje :worship: Knaller & Junkie bedankt voor de koekies en Siggy voor de peuken, portemonnee en geouwelhoer :wink:
Was weer top.

Zo nog ff een filmpje in de upload van Plofkop zijn heli met nieuwe moves 8O

Hier het filmpje, sorry voor de wind :( wordt later in het filmpje beter :yes:

-youtube moet nog ff wat data verwerken-

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back