Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je een domeinnaam willen, wees dan zorgvuldig bij het kiezen van de juiste naam:

cdd507251d3453e05f66ec29c995b718_view.jpg

Sadist.. Hoewel, is wel een goede manier om erachter te komen of het werkelijk van dat spul kwam.. Hou ons op de hoogte ;)
Ach, van dergelijke rommel en vruchtensapconcentraat in limonade en fruitdrank krijg ik acute migraine. Was afgelopen twee jaar wel handig voor het migraineonderzoek van het LUMC. Migraine op afroep is makkelijk onderzoeken. ;) Producten op basis van fruit van tegenwoordig zijn erg ongezond, vers fruit is niets mis mee.

Mocht je een domeinnaam willen, wees dan zorgvuldig bij het kiezen van de juiste naam:

cdd507251d3453e05f66ec29c995b718_view.jpg
Experts-Exchange had al snel een streepje ertussen staan. :D Die site gebruiken wij regelmatig om de heftige problemen voor te leggen aan de rest van de wereld (wij bedenken ook niet alles zelf ;)).

Jep :)

Over XS4ALL Humor gesproken.. Wel eens ingelogd op onze FTP server?

~ robert$ ftp
ftp> open
(to) ftp.xs4all.nl
Connected to ftp2.xs4all.nl.
220 XS4ALL ftpd DCLXVI
Name (ftp.xs4all.nl:robert):

:)

lekker rustig hier , en zo hoort het :yes:

zo weer lekker thuis aan een biertje in da tuin :yes:

krissie ; ik ga niet voor jouw 20cc blok , ff wat info gewonnen , en het blok is te zwaar /groot voor mijn mustang , de 15cc die erin zit is prima voor een 170M span , jouw blok is meer voor een 2 meter kist of groter .

jouw blok is verder een goed blok , alleen zuipen ze dure 15 of 20 % nitro , want daar draaien ze goed op , nadat je ze goed hebt afgesteld , het kunnen ondingen zijn ,maar eenmaal goedlopend , prima blokken .

mocht het grotere veld komen , dan ga ik voor een kist met benzine /mengsmering 2T , dus kan ook dan het ys blok niet gebruiken .

maar wil je toch mijn imagine compleet willen kopen ,kan dat .
handelen we via pb wel af .

ik zou eerst je ys blok verkopen ;)

Zo, de kop is eraf.19.15u thuis op de Maandag.Gaat een weekje worden :-)

16.00 u met een biertje in de tuin.Ga toch eens aan het werk kerel ;-)

na alles te hebben gecontroleerd
en de oorzaak gevonden van de storing
een draad van mn emcotec was opnieuw gesoldeerd en is geoxideerd en gebroken
kan t niet voor 100% zeggen dat het de oorzaak is maar nieuwe soldering werkt alles
100%
1 klein solderingtje kost me een kist

ai ai ai.. da's echt heel zuur Vinni...

Ik heb een weegschaal gevonden trouwens. Zal zo de Yak even wegen (wordt wel incl motor en servo's wat ik ga wegen). Had jij nu een DA of een DLE50 liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back