5p1k3
Forum veteraan
Volgende week dochterlief nog een keer een glas van dat vergif geven. Weten we het zeker. 8O![]()
Sadist.. Hoewel, is wel een goede manier om erachter te komen of het werkelijk van dat spul kwam.. Hou ons op de hoogte

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Volgende week dochterlief nog een keer een glas van dat vergif geven. Weten we het zeker. 8O![]()
Ach, van dergelijke rommel en vruchtensapconcentraat in limonade en fruitdrank krijg ik acute migraine. Was afgelopen twee jaar wel handig voor het migraineonderzoek van het LUMC. Migraine op afroep is makkelijk onderzoeken.Sadist.. Hoewel, is wel een goede manier om erachter te komen of het werkelijk van dat spul kwam.. Hou ons op de hoogte![]()
Experts-Exchange had al snel een streepje ertussen staan.Mocht je een domeinnaam willen, wees dan zorgvuldig bij het kiezen van de juiste naam:
![]()
~ robert$ ftp
ftp> open
(to) ftp.xs4all.nl
Connected to ftp2.xs4all.nl.
220 XS4ALL ftpd DCLXVI
Name (ftp.xs4all.nl:robert):
Flatout de beste van de wereld.
Jep
Over XS4ALL Humor gesproken.. Wel eens ingelogd op onze FTP server?
![]()
Iets met romeinse cijfers, even rekenen....Mijn ogen zullen nog wel dichtzitten misschien maar erhmmm DCLXVI ...?
Hij ontgaat me ....
Iets met romeinse cijfers, even rekenen....
M=1000
D=500
C=100
L=50
X=10
V=5
I=1
Ik heb inmiddels iemand die hem graag wil ruilen voor een os max 11,5 ,mooi voor op de calmato .
imagine moet ik nog even over nadenken.
Zo, de kop is eraf.19.15u thuis op de Maandag.Gaat een weekje worden
16.00 u met een biertje in de tuin.Ga toch eens aan het werk kerel ;-)
Zo, de kop is eraf.19.15u thuis op de Maandag.Gaat een weekje worden
16.00 u met een biertje in de tuin.Ga toch eens aan het werk kerel ;-)