Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het bestaan van de website in aanbouw en de Twitteraccount wist ik al, ik was je eerste of tweede volger. ;) Ik heb je ook via die weg gefelicitwit met de officiële start. :thumbsup:

Ja, en met een aggregaat en goede lader kun je ook zo de auto weer bijladen. :oops: :lol:

Ja, jij was de tweede geloof ik.

*Straks een aggregaat kopen gaat*
Kipor 2600

eind van de maand een Samsung Galaxy S II halen gaat*

Komt met een beetje mazzel eind volgende week in mijn bezit :cool:

Zal mij benieuwen hoe dit is , tot nu toe was ik een beetje een dinosaurus op mobiel gebied eens kijken wat ik er allemaal van ga gebruiken , ik heb straks ook internet op de mobiel ;)

* spullen pakken en naar zijn werk gaat *

ik kan geen busje meer zien , het is toch nooit goed !

kom steeds dieper in dat wereldje , dus wil ik onder de bpm uitkomen en er geen bijtelling over betalen , moet ik zoeken naar een transporter van voor juli 2005 , en jawel , die wil iedereen , niemand wil tenslotte overbodige belasting betalen ;)

luxe 1.9 L vind je wel , maar die zijn niet voorruit te branden ,en die zijn idd prima voor woon werk , maar niet voor verkanzie .

wat betreft de vivaro , en zijn zwakheden , daar heb ik wel een puntje , sommigen zijn prima en sommigen hebben veel ellende , maar op basis van wellicht is dit een goede, koop ik geen auto van 16.000 E

ik heb nl een verkoper gesproken die zowel transporters als vivaro's verkoopt , en alles wat ik opnoemde zoals stuurhuizen die het begeven , verstuivers die stuk gaan en niet los te krijgen zijn , en versnellingsbakken die vervangen moeten worden , bevestigde hij :yes:dus ...

kortom , ik ben zoektocht moe , ik zie wel :yes:

zo , nu lekker weekend met het gevoel van , ik zie wel wat ik ga doen , niets moet ,alles mag , floor logeert bij oma , maris werkt , topperrrrrrr:yes:

@Burp Ziet er goed uit en een goed idee ik snap alleen iets niet,Voosmatroos schrijf je toch met V en niet met een H?;)

ik kan geen busje meer zien , het is toch nooit goed !

kom steeds dieper in dat wereldje , dus wil ik onder de bpm uitkomen en er geen bijtelling over betalen , moet ik zoeken naar een transporter van voor juli 2005 , en jawel , die wil iedereen , niemand wil tenslotte overbodige belasting betalen ;)

luxe 1.9 L vind je wel , maar die zijn niet voorruit te branden ,en die zijn idd prima voor woon werk , maar niet voor verkanzie .

wat betreft de vivaro , en zijn zwakheden , daar heb ik wel een puntje , sommigen zijn prima en sommigen hebben veel ellende , maar op basis van wellicht is dit een goede, koop ik geen auto van 16.000 E

ik heb nl een verkoper gesproken die zowel transporters als vivaro's verkoopt , en alles wat ik opnoemde zoals stuurhuizen die het begeven , verstuivers die stuk gaan en niet los te krijgen zijn , en versnellingsbakken die vervangen moeten worden , bevestigde hij :yes:dus ...

kortom , ik ben zoektocht moe , ik zie wel :yes:

zo , nu lekker weekend met het gevoel van , ik zie wel wat ik ga doen , niets moet ,alles mag , floor logeert bij oma , maris werkt , topperrrrrrr:yes:

Is dit niet wat voor je?;)
Marktplaats.nl > Ford Transit 130T260 GLX Luxe (bj 2007) - Auto's - Bestelauto's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back