Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Joepiehhh, eindelijk weekend !!!!
Ben ik hier de enige die werkt ofzo ?? ;-)
psssst, een pilsener opentrekt![]()
Het bestaan van de website in aanbouw en de Twitteraccount wist ik al, ik was je eerste of tweede volger.Ik heb je ook via die weg gefelicitwit met de officiële start.
Ja, en met een aggregaat en goede lader kun je ook zo de auto weer bijladen.:lol:
eind van de maand een Samsung Galaxy S II halen gaat*
Ik zag je vanmiddag nog buitenzitten en praten met DinahHet is maar wat je werken noemt
Of was jij dat niet?
Dat was mijn lunch, was rond 13.15 a 13.30 uur zeker ?
WTFBBQ? 8O Drie kwartier lunchpauze? :? Echt, wat een luxe kantoorbaantje is dat. Zeker net als bij ons: Als je later begint mag je ook eerder weg. :?12.45 - 13.00 reed ik langs ongeveer
WTFBBQ? 8O Drie kwartier lunchpauze? :? Echt, wat een luxe kantoorbaantje is dat. Zeker net als bij ons: Als je later begint mag je ook eerder weg. :?![]()
Maargoed.Ik betaal weer belasting dus goed bezig toch ? ;-)
ik vond je hiervoor te adhd veld aanwezig
ik vind je nu te saai
wat moeten we nu met jouw
![]()
ik kan geen busje meer zien , het is toch nooit goed !
kom steeds dieper in dat wereldje , dus wil ik onder de bpm uitkomen en er geen bijtelling over betalen , moet ik zoeken naar een transporter van voor juli 2005 , en jawel , die wil iedereen , niemand wil tenslotte overbodige belasting betalen
luxe 1.9 L vind je wel , maar die zijn niet voorruit te branden ,en die zijn idd prima voor woon werk , maar niet voor verkanzie .
wat betreft de vivaro , en zijn zwakheden , daar heb ik wel een puntje , sommigen zijn prima en sommigen hebben veel ellende , maar op basis van wellicht is dit een goede, koop ik geen auto van 16.000 E
ik heb nl een verkoper gesproken die zowel transporters als vivaro's verkoopt , en alles wat ik opnoemde zoals stuurhuizen die het begeven , verstuivers die stuk gaan en niet los te krijgen zijn , en versnellingsbakken die vervangen moeten worden , bevestigde hijdus ...
kortom , ik ben zoektocht moe , ik zie wel
zo , nu lekker weekend met het gevoel van , ik zie wel wat ik ga doen , niets moet ,alles mag , floor logeert bij oma , maris werkt , topperrrrrrr![]()
Is dit niet wat voor je?
Marktplaats.nl > Ford Transit 130T260 GLX Luxe (bj 2007) - Auto's - Bestelauto's
Whahaha.Te saai ? Het is ook nooit goed he ? ;-)
Zit ik 50 uur per week op het veld is het niet goed en als ik 50 uur per week werk ook niet ?
Zeg jij het maar Junkie ;-)
nee , lelijk , en het is een bpm auto
het is nooit goed , net als bij busjes![]()
Hou het toch lekker bij je Volvo en hou je geld in je zak ;-)
tja , je zou het bijna zeggen
rijd lekkerder dan al die busjes bijelkaar
ik zie het wel .
ik zie je morgen bij de koffie![]()