Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oef, wat vervelend dit zeg.. Op het terras zitten, biertje in de hand en laptop op tafel.. wat een naar leven heb ik toch!

Oef, wat vervelend dit zeg.. Op het terras zitten, biertje in de hand en laptop op tafel.. wat een naar leven heb ik toch!

Ook niets moeten dag vandaag. Verplichte zaken zijn gedaan. Nu een beetje de tuin opruimen en wat simmen. 8O :lol:

precies , lekker ons allen laten uitschrijven op de club , en een zomertje tuinzitten :yes:
steeds dat zelfde rondje vliegen op het veld komt duidelijk mijn neus uit , get a life !!

morgen misschien heeel kort even naar het veld ( met verse tegenzin ) , snel een rondje met de vibrogym , mijn enige echte vlieger waar ik nog lol aan beleef , en dan vlug door naar het strand met floor :yes:

*net in slaap gevallen was in da luie tuin sstoel met volzon in da porum *

Laatst bewerkt:
Zulke mingolen mogen ze gelijk afschieten. Oh nee, dat hoeft niet meer. ;)

Zoveelste schietfestijn in Alphen aan de Rijn. Hele gehucht maar even een razzia houden en alles doorzoeken naar wapens? Ik zeg: Doen!

reet-maurcicedehond.jpg

Zulke mingolen mogen ze gelijk afschieten. Oh nee, dat hoeft niet meer. ;)

Zoveelste schietfestijn in Alphen aan de Rijn. Hele gehucht maar even een razzia houden en alles doorzoeken naar wapens? Ik zeg: Doen!

reet-maurcicedehond.jpg

:nooo: ....

Guns don't kill people, people kill people ....

Guns don't kill people, people kill people ....
No guns, no glory... :yes: Het zal er wel weer eentje met een moeilijke jeugd en financiële problemen geweest zijn. Zijn omgeving had het niet verwacht, was altijd zo'n spontane jongen. Etc. etc....

/cliché mode

No guns, no glory... :yes: Het zal er wel weer eentje met een moeilijke jeugd en financiële problemen geweest zijn. Zijn omgeving had het niet verwacht, was altijd zo'n spontane jongen. Etc. etc....

/cliché mode
Het was een lieve jongen,maarja hij heeft nooit een autoped gehad dus kon je dit verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back