Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit moet jullie wel bekend voorkomen denk ik zo :

filmpje van de FPV meeting Afdeling NoordHolland.

Gaaf filmpje Frank.
Volgende keer boven zee gaan vliegen, lijkt mij ook wel gaaf om te zien ;-)

Ik ga de buren wakker maken.Lang genoeg kunnen slapen toch ? :-P

Laatst bewerkt door een moderator:
Zometeen weer verder met mijn nieuwe hobby.
SCHUREN !!!! En de kasten aan de wand monteren :-)
Kan volgend weekend de electronica erin en dan ben ik klaar voor de zomer ;-)

Wellicht in de middag of avond nog even vliegen, anders volgende week maar weer eens :-P

ik weet het allemaal nog niet , ben koos besluitenloos ;)

heb eigenlijk nergens zin an , het laatste waar ik zin in heb is mijn auto met vliegers vol te laden :(

als het veld binnenkort verplaatst word , en je een end moet lopen met al je zooi , gaan jullie junkie helegaar niet meer zien :nooo:

*gaat een oldtimer auto hobby opstarten :yes: *

@junkie: Een oldtimer is meer werk dan je vliegers. Zowel technisch als fysiek. Je zal heel wat meters op je rug onder dat ding maken. :yes: Geen aanrader, tenzij je er eentje van 30.000 eypo koopt. :teacher:

Hopla, ontbijtje weggewerkt, even de haartjes (ont)doen, wandelschoenen aan en de apen 15 kilometer afmatten. :) :p

Straks even naar een vergaardag van 18SSpeedigger en daarna wat caches doen :yes:

@ Junkie: ga eerst eens ff nadenken en wees niet zo impulsief voor je wat gaat kopen... straks heb je weer zo'n Grandis fiasco-avontuur :teacher: :wink:

Straks even naar een vergaardag van 18SSpeedigger en daarna wat caches doen :yes:

@ Junkie: ga eerst eens ff nadenken en wees niet zo impulsief voor je wat gaat kopen... straks heb je weer zo'n Grandis fiasco-avontuur :teacher: :wink:

je gaat toch niet een grandis met ferrari vergelijken :confused: ;)

je gaat toch niet een grandis met ferrari vergelijken :confused: ;)

Nee, ik bedoel: eerst is het een Grandis, dan weer een Volvo V70, dan weer een Volvo V90, dan weer VW Caddy, dan weer een Peugeot Expert, dan weer een VW Transporter, dan weer een Opel Vivaro, dan weer een Ferrari 308 GT en dan weer een Toyota Crown :sleepy: Zo weet ik het ook allemaal niet meer hoor :cry: :wink:

Nee, ik bedoel: eerst is het een Grandis, dan weer een Volvo V70, dan weer een Volvo V90, dan weer VW Caddy, dan weer een Peugeot Expert, dan weer een VW Transporter, dan weer een Opel Vivaro, dan weer een Ferrari 308 GT en dan weer een Toyota Crown :sleepy: Zo weet ik het ook allemaal niet meer hoor :cry: :wink:

hahaha , je hebt gelijk , ik weet het ook niet meer , maar surfen over de internets blijft het goedkoopst :p ;)

* nadenkt of ik even vliegen gaat *

dus dit lijkt je een slecht idee :confused: Ferrari Dino 308 GT 4 scrol door de foto's ! lekkerrrrrrr !!
Voor dat geld kan ik je garanderen dat je nog veel werk er aan hebt. En enig idee wat een waterpomp kost voor zo'n auto? Heb je er 5 voor een normale auto. 8O Ik weet zeker dat het je grootste miskoop allertijden wordt. :thumbsup:

Feesteliteer je hem ook van mij? :yes: :bday:

en dit vind ik ook helemaal te gek ! :yes:

en je weet , toyota kan bijna niet stuk , ook een stukje betaalbaarder dan de dino ;)

vette 6 cilinder , mooie usa look Toyota Crown 2.3 *ORIGINEEL NEDERLANDS* net ingereden
Zelfde verhaal, onderdelen wordt een drama. Met dit soort auto's moet je je altijd realiseren dat je makkelijk twee tot zes weken moet wachten op een onderdeel. Als je je dat kunt permiteren is het prima. :?

Voor dat geld kan ik je garanderen dat je nog veel werk er aan hebt. En enig idee wat een waterpomp kost voor zo'n auto? Heb je er 5 voor een normale auto. 8O Ik weet zeker dat het je grootste miskoop allertijden wordt. :thumbsup:

Feesteliteer je hem ook van mij? :yes: :bday:

Zelfde verhaal, onderdelen wordt een drama. Met dit soort auto's moet je je altijd realiseren dat je makkelijk twee tot zes weken moet wachten op een onderdeel. Als je je dat kunt permiteren is het prima. :?

weet ik ook wel hoor lieverd ;)

@Junkie

Ik ben over een uur klaar met schuren en dan moet ik gaan vliegen van Silly ;-)

Gaat er nou eigenlijk wel iemand lope legge vliegen vandaag, of sta ik daar straks alleen?

ik ben over een uurtje op het veld , ik neem alleen de madness mee , en blijf niet lang ,want floor wil ook wat leuks doen .

tot strakkies , !! corby ; neem jij lekker veel koffie mee ? regel ik wel wat kopjes en suiker :yes:

weet ik ook wel hoor lieverd ;)

ik ben over een uurtje op het veld , ik neem alleen de madness mee , en blijf niet lang ,want floor wil ook wat leuks doen .

tot strakkies , !! corby ; neem jij lekker veel koffie mee ? regel ik wel wat kopjes en suiker :yes:
Ga me best doen voor de koffie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back