Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
lijkt hier wel een wedstrijdje , wie gaat er niets zeggen .

ik zeg wel wat , en dat is dat de werkdag weer voorbij is ,en zaagmans de week doormidden heeft gezaagd :yes:

vntm en gaat straks de diablotin afbouwen .

Ook weer thuis :-)
Vrouw is naar de Arena, een of ander benefiet wedstrijd van Ajax ofzo ?
Ik hou niet van voetbal dus trek maar een biertje open ;-)

Morgenavond overwerken.Weer een week van 50 uur :-(
WW was zo slecht nog niet :-)

als ik jouw was geweest , het ik de ww nog ff opgerekt tot september of oktober :yes:, werken is best leuk hoor , maar het neemt veel tijd en wekt gaarheid op , zeker als het zonnetje schijnt moet je heels niet werken ;)

maar best lekker dat je werkt , anders hoor ik de hele dag hoe lekker het op het veld is ! :rolleyes: ;)

*in bad ploft *

als ik jouw was geweest , het ik de ww nog ff opgerekt tot september of oktober :yes:, werken is best leuk hoor , maar het neemt veel tijd en wekt gaarheid op , zeker als het zonnetje schijnt moet je heels niet werken ;)

maar best lekker dat je werkt , anders hoor ik de hele dag hoe lekker het op het veld is ! :rolleyes: ;)

*in bad ploft *

Ik ben juist weer aan het gegaan omdat jij erover liep te zeiken :-(
Jaloers kreng dat je der bent :-)

En gelijk op de zaak zetten ,uiteraard ;)

Maar natuurlijk, daar is hij ook voor. Dat hij af en toe ook voor andere dingen gebruikt kan worden is mooi meegenomen ;)

Zo, generator getest en werkt prima. Geluid is erg laag, ook op vollast. Zelfs als je er vlak naast staat kun je normaal met iemand praten. Geeft eigenlijk geeneens hinder. :banana:

Ook de pompen meteen even getest :shock:

Bij eentje komt me toch een puist water uit, is voor 15000 liter per uur dus klopt wel maar was echt even schrikken ;)

De andere pomp om tot 2a3mm de boel leeg te zuigen.

Kom maar op met die volgelopen bootjes :)

Ik ben juist weer aan het gegaan omdat jij erover liep te zeiken :-(
Jaloers kreng dat je der bent :-)

klopt ;)

Maar natuurlijk, daar is hij ook voor. Dat hij af en toe ook voor andere dingen gebruikt kan worden is mooi meegenomen ;)

Zo, generator getest en werkt prima. Geluid is erg laag, ook op vollast. Zelfs als je er vlak naast staat kun je normaal met iemand praten. Geeft eigenlijk geeneens hinder. :banana:

Ook de pompen meteen even getest :shock:

Bij eentje komt me toch een puist water uit, is voor 15000 liter per uur dus klopt wel maar was echt even schrikken ;)

De andere pomp om tot 2a3mm de boel leeg te zuigen.

Kom maar op met die volgelopen bootjes :)

nu maar hopen dat alle mensen het niet zelf gaan doen , als een zaankanter kan besparen ,doen ze dat :( , maar de moderne zaankanter besteed het vast uit ;)

Tsja, die hobbyisten heb je altijd. Niets mis mee hoor. Voor de luxe (lees luie) mensen is er iemand die het voor je komt doen ;)

Waarom werkt deze eigenlijk niet? ;)

[media=youtube]VAGiQ3AWKqI[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back