Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En gelijk iedereen even de stuipen op het lijf jagen... mijn nieuwe look:

new%20me.JPG

En gelijk iedereen even de stuipen op het lijf jagen... mijn nieuwe look:

new%20me.JPG

pawnee is zowiezo mooier , maar je bent wel opgeknapt zeg , van zwerver tot brave burger :D

alleen hangen je schouders nogal , dus daar moet je nog aan werken ;)

verder knappe kerel hoor ;)

tjonge , werd wat flauwtjes , tot 13;00u buffelen zonder te eten , dat hoveniers werk is toch wat zwaarder dan skilderen :yes:

ben blij dat dat mijn beroep niet is , kun je op je 50 tigste de ziekte wet in :)

steentjes liggen er bijna in , nog een paar uurtjes en dan WEEKEND :yes:

ik zoek nog wat 30x30 tegels of iets dergelijks om onder een houten flonder te leggen die ik ga maken in de tuin. Heb je nog wat over junkie? (afval)

ik zoek nog wat 30x30 tegels of iets dergelijks om onder een houten flonder te leggen die ik ga maken in de tuin. Heb je nog wat over junkie? (afval)

nee , ik heb van de klant een berg 15x15 gehad (7m2) gemixed in rood/grijs/beige , het ligt er nu in , nu nog voegzand erover en klaar , ben wel kapot , ook vele wondjes op de handjes :)

Bij jullie voor in de stoep liggen er genoeg. Weghalen en dan de gemeente bellen dat er een gat in de bestrating zit. :mrgreen:

Dat Jeukeballen is veel leuker dan vliegen. Pintjes kosten daar maar €1,00. :celebrate:

Bij jullie voor in de stoep liggen er genoeg. Weghalen en dan de gemeente bellen dat er een gat in de bestrating zit. :mrgreen:

Dat Jeukeballen is veel leuker dan vliegen. Pintjes kosten daar maar €1,00. :celebrate:

bestraten is ook veel leuker dan vliegen/praten , voldaan gevoel , maar ben wel wat gaar , vooral spierpijn in mijn handen was mij vreemd .

gelukkig maakte maris tussendoor lekker vlammetjes , en dronken we er een paar pintjes bij , dus hobby en werk in da mix :yes:

maar het legt er lekker in , morgen lekker een dagje voor mezelf opnemen , dus even naar het veld , weinig praten en veel vliegen :yes:

*lui zijn gaat *

Ook hier een hele blije vrouw, de gehele kast aan de wand gemonteerd :-)

Kijkt het weer even aan .
Is het niet naar mijn zin ga ik morgen naar de mediamarkt voor een dikke flatscreen ;-)

Vanmiddag nog even op het veld geweest, was erg saai.
Twee rondjes met de Ultra gedaan maar het zicht was erg slecht.

morgen maar vliegen denk ik. Vandaag niet zo'n denderend weer. Voel me al iets beter nu ik weer wat meer rook. Angsten waren echt flink terug gekomen gister:( Maandag receptje van de dok. ophalen om te stoppen met roken. Dan maar een goed moment uitkiezen om het afbouwen te starten met wat hulp van de medicamenten;) Hoe dan ook ik geef niet op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back