Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weekend!!
Nu ff een kouwe met de collega"s![]()
Touche!
Gelukkig zie je mij niet op zo'n scooter (nog)
Iemand een goed idee om lokaal naamsbekendheid te krijgen (of ergens een ingang?)
Vandaag wat promotiemateriaal bestolen, visitekaartjes, stickers en 3 spandoeken. Nu zsm die spullen krijgen en het water op!
Hoezo een nieuw veld,
als deze man het zonder een nieuw veld, kunnen wij het toch ook, laat dat nieuwe veld maar
www.dumpert.nl - Landingsbanen zijn overbodig
-denkt aan de bonus wat weer een hoop goed maakt-
vliegen morgen junkie?
Ziezo.. zojuist 400 euro uitgegeven en een airbrush setje rijker..
Nu maar eens wat ideeetjes opdoen![]()
neen , morgen gezinsdag+ even bijkomen v/deze werkweek
zondag en maandag kan ik wel , dan kan ik doen wat ik wil
stond best een aardige wind op het veld denk ik ?
Ja, maar merkte er weinig van. Best lekker dat windje op je waffeltje als die brandende zon op je smoeltje staat.
lol, ik zou een gat in je hand airbrushen![]()
Koninginnedag, zonder tussen-n want we hebben maar één Koningin (ook al is de Koningin meervoud 8O).Is het Koninginnen of Koninginnedag?![]()
Ik was gewoon vliegen vandaag. Maar de lawaaifiguren die zonodig op vrijdagmiddag plofstof wilden vliegen laten het, ondanks zelfs een enkele uitspraak, finaal afweten. :? Dus ja, het is maar wat je goedpraten noemt.ben jij een broer van sleur ? , die lult ook altijd in bonussen , om goed te praten dat hij geen tijd heeft om te vliegen![]()
Wij bonussen, jij klagen over gaarheid en gezinsdrama's.neen , morgen gezinsdag+ even bijkomen v/deze werkweek
![]()
Koninginnedag, zonder tussen-n want we hebben maar één Koningin (ook al is de Koningin meervoud 8O).
Ik was gewoon vliegen vandaag. Maar de lawaaifiguren die zonodig op vrijdagmiddag plofstof wilden vliegen laten het, ondanks zelfs een enkele uitspraak, finaal afweten. :? Dus ja, het is maar wat je goedpraten noemt.
Wij bonussen, jij klagen over gaarheid en gezinsdrama's.Ieder zijn hobby. :lol:
Was heerlijk op het veld. 26 Graden en een lekkere windkracht 3. Levend verbranden zonder dat je het merkt en ideaal om makkelijk te landen. 8) Maar prima zo met 3 vliegers op elektro, heerlijk rustig.
Oh ja, tattoo Bob de Baja was ook weer op het veld en beeft zijn Baja nog even gestart.
@Phil: Valt wel mee hoor met dat gat in de hand. Altijd al een setje willen hebben en nu deed zich een mooie gelegenheid aan, om ook eens een paar setjes uit te proberen voordat je het koopt.
Uiteindelijk naar huis gegaan met mooi spul.