Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koninginnedag is op komst, flyeren bij de sluis in Zaandam en de sluis van de Nieuwe Meer (weet niet of je kids hebt??)
Zowiezo is Amsterdam dan vol met bootjes, dus zelf rondvaren met je reklame groot op je bootje met telefoonnummer lijkt me een heel goed plan (en je hebt zelf nog een gezellige dag ook!!!)

Doe je trouwens ook schroefaslagers? Ik heb een 2-motorig motorjacht van 12 meter met 2 dikke V8 diesels erin, mijn schroefaslagers lekken en nu moet dat lint vernieuwd worden, acculader moet ook worden nagekeken en motoren ook, maar dat doen een paar maatjes van me al.
Boot staat in Baarn op de wal
Touche!

Gelukkig zie je mij niet op zo'n scooter (nog ;))

Iemand een goed idee om lokaal naamsbekendheid te krijgen (of ergens een ingang?)

Vandaag wat promotiemateriaal bestolen, visitekaartjes, stickers en 3 spandoeken. Nu zsm die spullen krijgen en het water op!

Klinkt leuk maar dat is niet een klusje van een uurtje. Ik hou het even bij kleinere bootjes voorlopig. ;)

Koninginnendag is een goed idee. Snel wat flyers maken dus.

-denkt aan de bonus wat weer een hoop goed maakt :thumbsup:-

ben jij een broer van sleur ? , die lult ook altijd in bonussen , om goed te praten dat hij geen tijd heeft om te vliegen ;)

over bonus gesproken , ik heb deze week een maandsalaris binnen gehaald , ben wel gaar , maar best tevreden :yes:
dat krijg je als je onder druk moet presteren ,deadline hebt , veel mensen op de klus zet :p
toch maar groter groeien binnenkort ;)

WEEKEND !!! + nog wat daagjes VRIJ !! :yes:, en aankomende week het rijk alleen ! ook wel is lekker !

Laatst bewerkt:
Ziezo.. zojuist 400 euro uitgegeven en een airbrush setje rijker..

Nu maar eens wat ideeetjes opdoen :)

neen , morgen gezinsdag :yes:+ even bijkomen v/deze werkweek ;)

zondag en maandag kan ik wel , dan kan ik doen wat ik wil 8-)

stond best een aardige wind op het veld denk ik ?

Ja, maar merkte er weinig van. Best lekker dat windje op je waffeltje als die brandende zon op je smoeltje staat.

Is het Koninginnen of Koninginnedag? :rolleyes:
Koninginnedag, zonder tussen-n want we hebben maar één Koningin (ook al is de Koningin meervoud 8O).

ben jij een broer van sleur ? , die lult ook altijd in bonussen , om goed te praten dat hij geen tijd heeft om te vliegen ;)
Ik was gewoon vliegen vandaag. Maar de lawaaifiguren die zonodig op vrijdagmiddag plofstof wilden vliegen laten het, ondanks zelfs een enkele uitspraak, finaal afweten. :? Dus ja, het is maar wat je goedpraten noemt. ;)

neen , morgen gezinsdag :yes:+ even bijkomen v/deze werkweek ;)
Wij bonussen, jij klagen over gaarheid en gezinsdrama's. ;) Ieder zijn hobby. :lol:

Was heerlijk op het veld. 26 Graden en een lekkere windkracht 3. Levend verbranden zonder dat je het merkt en ideaal om makkelijk te landen. 8) Maar prima zo met 3 vliegers op elektro, heerlijk rustig. :thumbsup:

Oh ja, tattoo Bob de Baja was ook weer op het veld en beeft zijn Baja nog even gestart.

Zo, WEEKEND !!!!
Wel weer mooi geweest vanaf 7.00 uur vanmorgen :-)

Baassie tevreden en een leuke paasattentie gekregen.
Leuk dat daar aan gedacht wordt :-)
Nu een koude pils en de pootjes omhoog .

* Praat jullie vrouw ook zoveel als je thuis komt ?

Pffffff... :-(

Koninginnedag, zonder tussen-n want we hebben maar één Koningin (ook al is de Koningin meervoud 8O).

Ik was gewoon vliegen vandaag. Maar de lawaaifiguren die zonodig op vrijdagmiddag plofstof wilden vliegen laten het, ondanks zelfs een enkele uitspraak, finaal afweten. :? Dus ja, het is maar wat je goedpraten noemt. ;)

Wij bonussen, jij klagen over gaarheid en gezinsdrama's. ;) Ieder zijn hobby. :lol:

Was heerlijk op het veld. 26 Graden en een lekkere windkracht 3. Levend verbranden zonder dat je het merkt en ideaal om makkelijk te landen. 8) Maar prima zo met 3 vliegers op elektro, heerlijk rustig. :thumbsup:

Oh ja, tattoo Bob de Baja was ook weer op het veld en beeft zijn Baja nog even gestart.

Hij is toch wel weggestuurd he slapjanus ? ;-)

@Phil: Valt wel mee hoor met dat gat in de hand. Altijd al een setje willen hebben en nu deed zich een mooie gelegenheid aan, om ook eens een paar setjes uit te proberen voordat je het koopt.

Uiteindelijk naar huis gegaan met mooi spul :-).

@Phil: Valt wel mee hoor met dat gat in de hand. Altijd al een setje willen hebben en nu deed zich een mooie gelegenheid aan, om ook eens een paar setjes uit te proberen voordat je het koopt.

Uiteindelijk naar huis gegaan met mooi spul :-).

Gefeliciteerd ermee :yes: Weer een adresje om spuitwerk langs te brengen :p

V.w.b. dat gat, dat was als grappig bedoeld :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back