Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of te laf om bij een beetje wind te gaan vliegen. Gisteravond stond er op een gegeven moment net zo'n storm en werk er gewoon met piep gevlogen. Vroeger vloog jij ook nog wel eens Komt niets meer in, gaat alleen nog maar uit ;-)

bij mij alleen nog kleintjes eruit ,en grote erin , oeps klinkt als ... :eek:

Even opbellen, misschien komt hij dan even naar je toe rijden :mrgreen:

zal hem even 06én ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
mmmmmmmmmmmm vreemd deel van de text is weg ?????
wat ik wilde vraagen als er iemand is wil deze dan mijn trainer even nakijken of deze zo als ik hem gebouwd heb kan vliegen?:D

mmmmmmmmmmmm vreemd deel van de text is weg ?????
wat ik wilde vraagen als er iemand is wil deze dan mijn trainer even nakijken of deze zo als ik hem gebouwd heb kan vliegen?:D

we zullen zien , maar maidenen met deze wind op eigen risico :yes:

Nope, [URL="
Cost & Norman Doray - Apocalypse[/URL]. :D

lekkerrr ;)

ik wil morgen wel even vliegen , maar als het hard waait laat ik de xtra lekker hangen en neem de windfighters vibrogym en de diablotin mee .

ik vind het niet verstandig zo'n mooie kist die ik nog niet ken op te offeren met wk5 .

Eric 3D; wat vind jij ?

orange bitter bahhhhhhhhhhhhhhhh dat is hellemaal niks geef mijn maar bier
ik vind het goed als er niet mee gevlogen wordt maar ik wil jullie vragen of alles klopt, of dat er nog wat aangepast moet worden en we zien wel met de wind :yes:

Of te laf om bij een beetje wind te gaan vliegen. Gisteravond stond er op een gegeven moment net zo'n storm en werk er gewoon met piep gevlogen. Vroeger vloog jij ook nog wel eens NX2bEnXlBeA[/media] het waaide. Nu ben je net zo'n watje. :mrgreen:

Voorspelling is een lekker windkracht 5 met windstoten tot boven de windkracht 7. Vooral die plotselingen windstoten zijn leuk als je net bezig bent met landen. :yes: ;)

Sinds je werkt, zuip je als een ketter en vreet je een slag in het rond. Je groeit langzaam weer dicht nu je niet meer bij sportschool komt? :lol:

Conclusie:De gevolgen van werken zijn zeer slecht voor de gezondheid ;-)

@Junkie: Om een nieuwe kist in te vliegen, is een beetje wind geen ramp. Voordeel is dat de kist beter te behandelen is in de lucht. Je kunt doorgaans ook langzamer vliegen (handig voor de landing)

Ik kom morgen met mn afgetrapte EZ* en een Holiday. Ben nu de accus aan het laden..

Zie you morgen aus felt! Ben er rond 12 uur denk.

@Junkie: Om een nieuwe kist in te vliegen, is een beetje wind geen ramp. Voordeel is dat de kist beter te behandelen is in de lucht. Je kunt doorgaans ook langzamer vliegen (handig voor de landing)

Ik kom morgen met mn afgetrapte EZ* en een Holiday. Ben nu de accus aan het laden..

Zie you morgen aus felt! Ben er rond 12 uur denk.

neem nou is een fatsoenlijke kist mee , je vliegt alleen nog piepschuim terwijl je prachtige kisten hebt staan :confused: ikke niet begrijp .

ik zie wel wat ik meeneem , wil wel ff vliegen . bij veel wind lekker de Vibro en de diablotin , dat zijn mijn ez'tjes zeg maar ;)

HOEZO gelukkig?????? :D
wil je dan dat ik nog later kom of vindt je die trainer niet mooi :(
ach ik moet het ook leren :yes:en anders neem ik hem dinsdag mee naar de club das ook geen probleem :cool:

Zo dat had ik weer,computer in me bouwhok naar de eeuwige jachtvelden.
Dus maar even kijken in de kast, vond ik nog een foxconn mobo en een amd athlon64, maxtor sata schijf, dus ff knutsellen en ik is weer up and running.
Heb er gelijk maar winhoos 7 64 opgepleurd en ziehier ik ben er weer.

Zo, nog even de funjet in orde maken, morgen knallen op 4s. En dan is het wel weer gedaan met de schuimvliegers..

@Junkie: Zat mooie vliegers, maar niet vliegklaar.. En met een 2.30 mtr dubbeldekker ga ik niet vliegen als er veel wind staat..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back