Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is geen bar maar een koffie huis :-)
Er word daar ook combat gevlogen, zijn dus wel wat gewend.

lijkt me een gezellige club .

net de nieuwsbrief der ach gelezen , word ook aangegeven dat er een aantal van ons op de vingers getikt gaan worden , ik voel mij ook aangesproken , dit zal wel het formatie vliegen zijn .

dus laten we dat maar niet meer doen , als het wel een keer misgaat lijd de hele club eronder , en dat zou zonde zijn .
of bepaalde regels opstellen betreft formatie vliegen op het nieuwe veld , het lijkt me dat formatie vliegen op vele clubs gebeurd , aangezien het natuurlijk prachtig is , net als laag vliegen leuker is dan hoogvliegen met een verrekijker erbij .,ook laagvliegen zal op het volgende veld wel kunnen omdat we dan geen last meer hebben van de fietsers .

maar als ik straks alleen nog met 2 meter+ kisten vlieg zijn al die problemen uit de wereld en gaat junkie netjes figuren oefenen ;)

vraagje ; hoe laat je een nieuw 10cc 2tact (nitro) blok inlopen , en hoe lang stationair laten lopen , en hoeveel nitro verstoken tot hij ingelopen is ?

*knutselen gaat *

Laatst bewerkt door een moderator:
net de nieuwsbrief der ach gelezen , word ook aangegeven dat er een aantal van ons op de vingers getikt gaan worden , ik voel mij ook aangesproken , dit zal wel het formatie vliegen zijn .

dus laten we dat maar niet meer doen , als het wel een keer misgaat lijd de hele club eronder , en dat zou zonde zijn .
of bepaalde regels opstellen betreft formatie vliegen op het nieuwe veld , het lijkt me dat formatie vliegen op vele clubs gebeurd , aangezien het natuurlijk prachtig is , net als laag vliegen leuker is dan hoogvliegen met een verrekijker erbij .,ook laagvliegen zal op het volgende veld wel kunnen omdat we dan geen last meer hebben van de fietsers .
Formatievliegen is geen probleem. Alleen zo dicht bij de no-fly zone is minder gewenst. Maar daar hebben we het toen al over gehad. :yes: Het is vooral het laag over de dijk knallen, da's een risico dat vermeden kan (en conform de regels MOET worden).

Formatievliegen is zeker mooi en met de komst van meer schaalvliegers/warbirds zal dat ook vaker gaan gebeuren. Alleen is er een verschil tussen formatievliegen en proberen bij elkaar te vliegen en stiekem hopen dat je elkaar raakt. :? ;)

Formatievliegen is geen probleem. Alleen zo dicht bij de no-fly zone is minder gewenst. Maar daar hebben we het toen al over gehad. :yes: Het is vooral het laag over de dijk knallen, da's een risico dat vermeden kan (en conform de regels MOET worden).

Formatievliegen is zeker mooi en met de komst van meer schaalvliegers/warbirds zal dat ook vaker gaan gebeuren. Alleen is er een verschil tussen formatievliegen en proberen bij elkaar te vliegen en stiekem hopen dat je elkaar raakt. :? ;)

ik hoop feitelijk stiekem dat we elkaar niet raken , want ik wil mijn kist niet stuk vliegen en of het publiek raken .

al lijkt het of we dat wel leuk vinden , maar dat is de ontlading als het toch gebeurd .

en natuurlijk is dicht bij elkaar vliegen wel kicken , maar ragger en ik overleggen voortdurend en proberen elkaar juist niet te raken .

zo ff de graupner aan jetsen :yes:, knutselen is veel leuker dan vliegen ;)

ik hoop feitelijk stiekem dat we elkaar niet raken , want ik wil mijn kist niet stuk vliegen en of het publiek raken .

al lijkt het of we dat wel leuk vinden , maar dat is de ontlading als het toch gebeurd .

en natuurlijk is dicht bij elkaar vliegen wel kicken , maar ragger en ik overleggen voortdurend en proberen elkaar juist niet te raken .

zo ff de graupner aan jetsen :yes:, knutselen is veel leuker dan vliegen ;)

Neem een voorbeeld aan mij, gewoon je stoel neerzetten, je vliegtuigen in het gras neerpleuren en de hele dag gaan zitten ouwehoeren.
Veiliger kun je het niet krijgen :-)

Nja... het is niet dat ik niet wil vliegen met harde wind... Maar een beetje leuk vliegen kan geen kwaad..

Staat er nou meer of minder wind als afgelopen vrijdagavond?

Bepaalt voor mij of ik een uurtje wil rijden namelijk :)

Nja... het is niet dat ik niet wil vliegen met harde wind... Maar een beetje leuk vliegen kan geen kwaad..

Bepaalt voor mij of ik een uurtje wil rijden namelijk :)

ik denk iets minder,,,, dat zeg ik niet omdat ik anders als enige vlieg, ik moet immers ook 30km rijden:)

Misschien dat het daar mis gaat, die andere denkt misschien wel dat je het leuk vindt omdat je er altijd zo grappig over doet. :?

Ik ga hiervoor zeker een lintje krijgen :-)
Ja, met met vier paaltjes, om je stoel. Kun je mooi op je eigen stukje blijven. :rolling:

De wind op zich is hetzelfde, de windstoten zijn heftiger (dikke 7 Bft).

whaha:D
nou dan ga ik wel als enige proberen::D
Ja, jij bruist nog van de energie. Wij hebben een modelbouwburn-out. Been there, done that, even got poloshirts, body-warmers and windjacks. 8) :lol:

080413_bash05.jpg

Tjek...

Ik blijf thuis beste vrinden.. veel vliegplezier aan hen die wel gaan...

*zet klapstoeltje in de tuin en neemt een slok van zijn kop koffie*

Ja, jij bruist nog van de energie. Wij hebben een modelbouwburn-out. Been there, done that, even got poloshirts, body-warmers and windjacks. 8) :lol:

Misschien dat ik de extra toch maar aan de grond houd:D
Loop net naar buiten enneh er staat inderdaad wel heel veel wind:cry:
Dan maar morgenmiddag vliegen:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back