junkie rc
Forum veteraan
Hebnet even gebeld voor je JUNKIE. Ik hoor zodirekt van hem als hij weer thuis.
prima , rustig an , maar haast je wat

ez ingeregeld , heb er zin an morgen , junkie go's piep

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hebnet even gebeld voor je JUNKIE. Ik hoor zodirekt van hem als hij weer thuis.
Yep, de standaard setup zoals Graupner die adviseerde, zit in de huidige Monsun. Voldoet prima en zeker zeer schaal met een correct stroomverbruik (5 min. 80% gas is 1800mAh verbruikt, zit 3400mAh in). Maar de nieuwe wordt een wat rappere versie. In plaats van 800kV nu 900kV met een motor die lachend een 11x10 prop rond trekt (zit nu een schamele 12x6 op). Da's ineens 700W i.p.v. 310W vermogen. 8) Kijken of dat ding gaat flutteren bij 100km/u. :lol:monsun = leuke kist , iets te sloom voor junkie , maar gaaf om te zien .
Yep, de standaard setup zoals Graupner die adviseerde, zit in de huidige Monsun. Voldoet prima en zeker zeer schaal met een correct stroomverbruik (5 min. 80% gas is 1800mAh verbruikt, zit 3400mAh in). Maar de nieuwe wordt een wat rappere versie. In plaats van 800kV nu 900kV met een motor die lachend een 11x10 prop rond trekt (zit nu een schamele 12x6 op). Da's ineens 700W i.p.v. 310W vermogen. 8) Kijken of dat ding gaat flutteren bij 100km/u. :lol:Verder blijft het een saaie vlieger, siert mij wel.
![]()
niks mis met saai , lekker ontspannende mustang is er ook om rond te tuffen , alleen denk ik dat die kist nog lastiger te landen is dan de xtra
Zelfs op het huidige veld is er prima te landen met flinke jongens. Als er maar een beetje wind staat. Zoals ook op het veld gezegd, oefenen met "slip" of "crab" binnen komen (wiki, 5hSbEMBb6XQ[/media] - met coole comments). Haalt de voorwaatse gang eruit maar toch snelheid om in de lucht te blijven. Is even oefenen met richtingsroer en ailerons (vooral die want die moet je tegengesteld sturen om het draaien over de lengteas door het richtingsroer op te heffen). Als je dat beheerst, is het huidige veld al groot zat omdat je bij dwarswind nog steeds in de lengterichting kunt landen.ik heb zomaar het idee dat het gezeur over lastig landen enzo voorbij is als het nieuwe grotere vlakkere veld er is.
Zelfs op het huidige veld is er prima te landen met flinke jongens. Als er maar een beetje wind staat. Zoals ook op het veld gezegd, oefenen met "slip" of "crab" binnen komen (wiki, [URL="[/URL] - met coole comments). Haalt de voorwaatse gang eruit maar toch snelheid om in de lucht te blijven. Is even oefenen met richtingsroer en ailerons (vooral die want die moet je tegengesteld sturen om het draaien over de lengteas door het richtingsroer op te heffen). Als je dat beheerst, is het huidige veld al groot zat omdat je bij dwarswind nog steeds in de lengterichting kunt landen.
ik heb zomaar het idee dat het gezeur over lastig landen enzo voorbij is als het nieuwe grotere vlakkere veld er is.
Zelfs op het huidige veld is er prima te landen met flinke jongens. Als er maar een beetje wind staat. Zoals ook op het veld gezegd, oefenen met "slip" of "crab" binnen komen (wiki, [URL="[/URL] - met coole comments). Haalt de voorwaatse gang eruit maar toch snelheid om in de lucht te blijven. Is even oefenen met richtingsroer en ailerons (vooral die want die moet je tegengesteld sturen om het draaien over de lengteas door het richtingsroer op te heffen). Als je dat beheerst, is het huidige veld al groot zat omdat je bij dwarswind nog steeds in de lengterichting kunt landen.
volgende veld is niet veel groter , 30 M maar , dat is niet zoveel hoor![]()
Ondertussen begonnen de 2e Monsun van 1,6m te bouwen. Ligt nu al twee jaar te liggen in het archief. Ooit gekocht als crashkit maar zo'n schaalding is natuurlijk kansloos om met braaf rondjes vliegen te crashen. Dus deze met 4x Tiny-MG servootjes, Turnigy SK3548-900kV en Turnigy Plush 60A uitrusten. Ligt allemaal in bakjes en zakjes. Leuk voor de verkoop als hij vliegklaar is.![]()
Correctie, veld wordt 40 meter langer, da's toch bijna de helft langerOok wordt het veld nog eens 20 meter breder dus als je dan niet kunt landen
![]()
![]()
Ook weer thuis. Heerlijk gevlogen vandaag. Op 1,5 tankje na de 4 liter ingelopen met de nieuwe heli motor. Loopt als een zonnetje. Wat een verschil en een hoop power vergeleken met de oude motor.
Ook 2 FPV vluchten gemaakt met de Twinstar. Echt gaaf. Zeker toen Ronald de besturing even over nam en een looping maakte. Geeft het gevoel van een achtbaan.
Video verbinding met de nieuwe antennes een super verbinding. Niks meer patch en rubberduckie. Klaverblad antennes zijn de oplossing. Heb je ook gaan antenne tracker nodig.
Ook lekker verbrand vandaag. Gaat dus even nagloeien.
Oeh... Al bekend "Wanneer" ? Want dan weet ik wanneer ik de Moth in orde kan maken...
Binnenkort maar eens een nieuwe 2.20mtr kist bestellen... rofl.
Wattuh? Bedoel je impotente of incompetente mensen? :?incompotente
Deze???Vinni had een poosje terug een site die goedkoop 2.20 mtr kisten verkocht... kan iemand mij die even PM'en? Met voorkeur Vinni dan![]()
Bedoelde je:
jip?
Of
Lijp ?![]()
Vinni had een poosje terug een site die goedkoop 2.20 mtr kisten verkocht... kan iemand mij die even PM'en? Met voorkeur Vinni dan![]()