Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Conclusie: Je hebt nooit zin. Lijkt wel wat op junkeritus...

Maar nu het aantal rokjes op straat toenemen, lijkt junkie's junkeritus over te zijn. :mrgreen: ;)

laat mij er ff buiten ja !! :!: ;)

ik heb best wel zin om te vliegen , zit wel is met gaarheid , en 's avonds mag je helaas geen brandstof fladderen :(

maar ik vond mijn ez'tje weer heerlijk vandaag, de servo's zijn prima , kunnen de krachten volgas net aan , ik zal straks mijn richtingroer weer even activeren , deze zat er niet op , maar is toch wel leuk als hij er wel op zit , je bent er gewoon aan gewend .

binnenkort ook maar es naar zwansenlake , met de ez , ff een paar drijvers monteren ;)

Ik heb gelukkig nog meer in mijn leven dan alleen een beetje stom met een vliegertje spelen :mrgreen:

Als ik zin heb dan kom ik en vlieg ik, anders nie vliegen nie.

yoh ,laat je niet opfokken door die gasten met GEEN leven , die denken alleen maar aan werken en vliegen en stom/slap/hersenloos ouwehoeren , echt leuk 8-O ;)

Haha, ik laat me nie opfokken nie :mrgreen:

Je kent me zo langzamerhand wel geloof ik. Afgelopen dagen weer heerlijk gevaren. Veel lol gehad met de kids in een bandje achter de boot. Gezinnetje gaat voor he :yes:

Straks zijn ze de deur uit en komen ze alleen maar met aanhang je bier opzuipen. Leuke dingen doen ze dan met elkaar. Dan wordt het tijd om meer te vliegen. Vandaar dat je overdag veel oudjes op het veld ziet ;)

Is er nog wat anders dan? 8O :rolling: :D

jawel , zie tekst burp ;)

zo , hier da movie , beetje mix van vanuit de cockpit ,en gefilmd vanaf de grond , best scherp beeld nog die sleutelhanger cam , en let niet op de tijd/datum, moet ik ooit nog eens afstellen , maar weet niet hoe :confused:

movie !

Laatst bewerkt door een moderator:
*voorspelt opkomst van uitleg hieromtrend*
*niets zegt*
ssst.gif

Shit moest overwerken en dat met wind stil weer ben der goed ziek van had ik mooi een maiden kunnen laten geven :mad: hoop dat het morgen net zulk weer is als vandaag:D

jawel , zie tekst burp ;)

zo , hier da movie , beetje mix van vanuit de cockpit ,en gefilmd vanaf de grond , best scherp beeld nog die sleutelhanger cam , en let niet op de tijd/datum, moet ik ooit nog eens afstellen , maar weet niet hoe :confused:

movie !

Whaha, hij was weer gaaf Junkie :-) Leuke montage ook trouwens ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
*voorspelt opkomst van uitleg hieromtrend*

Vooruit dan ;)

Tijd instellen
------------
een textbestandje maken op je bureau blad genaamd: Tag.txt
in het bestand zet je het volgende:

[date]
2010/01/12
11:32:00

dit bestandje dan opslaan op de camera naast de map DCIM (in de root)
camera aan/uit zetten. Daarna stukje filmen en voila de juiste datum en tijd inbeeld

Nog een optie om datum/tijd goed te zetten:

om de klok makkelijker in te stellen heeft deze meneer: http://www.software-schlosser.de/ind...av=808setclock
een handig programma geschreven.

Heerlijk gevlogen vanavond, was helemaal windstil. 3 accu's leeggevlogen met de Calmato en een stuk of 5 met de Hydro.
Erik K was er ook, hij ging gelijk het nieuwe veld even testen... resultaat, verbogen motoras, motorschot gebroken en het landingsgestel stuk :cry:
Jasper lekker FPV gevlogen, met de CopterX ohet veld gemaaid en nog met de Clik gefladderd 8O

Kortom prima avondje zo, gelukkig had ik niks anders te doen in mijn leventje :mrgreen:

Niet vergeten na de laatste regel nog een keer naar een nieuwe regel te gaan. Veel gemaakte fout en ontbreekt in nagenoeg alle beschrijvingen. In het kladblok/notepad moet de cursor dus onder de laatste regel kunnen staan. :teacher:

In technobabel: De camera kijkt in het bestand naar een CR/LF als regeleinde. Daarvan moeten er minimaal 3 zijn anderscis het bestand "ongeldig" en wordt niet ingelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back