5p1k3
Forum veteraan
Zo,ff een uurtje op het strand gezeten, 3 lipo's geledigd,lache hoor,best wat publiek met oe's en ah's,mooie lowpasses.
Nu maar weer werken gaat![]()
Zeg ff wanneer je weer gaat, doe ik mee

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo,ff een uurtje op het strand gezeten, 3 lipo's geledigd,lache hoor,best wat publiek met oe's en ah's,mooie lowpasses.
Nu maar weer werken gaat![]()
Zeg ff wanneer je weer gaat, doe ik mee![]()
wie is er op het veld geweest ?staat er te veel wind voor depron ?
zo ja dan word ik er deprie van
zo niet dan kom ik ook maar weer probeeren met vliegen
![]()
ja, een schouder dekker spanw: 1.40m 2200 mah lipo model van een .weet ik niet sorry
zo als gister was het perfect , en gezellig druk op het veld.
Dat kan niet want ik was thuis ;-)
Dat kan niet want ik was thuis ;-)
eeeeeeeehhhhhh, en wat concludeer je daar nou precies uit...........???![]()
ga jij eens terug naar je werk ! je bent veel te vroeg thuis![]()
zooo, junk ook weer thuis , was weer een heerlijk dagje , met nog wat strand gevlieg , richting roer op de ez is erg leuk , lekker alla spijker laag vliegend gek doen
morgen nog een kort dagje in zandvoort ,dan is klaar , vrijdag maar vrij nemen , best lekker![]()
Ook goeoeoeoeoeoeoeoeoedemorgen.....
/Gaston
Zit al een uurtje bij Gorby's baas. Net als gisteren, eergisteren, vorige week, de week daarvoor. En ook de komende drie weken nog wel. :?Vrijdagmiddag weer lekker vliegen (en dat ongeveer elke vrijdag tot ergens in oktober
).
Je hebt gelijk Junkie, er is meer in het leven als werken ;-)
Nope, ikke heel andere kant op rijden over de N197/Westelijke Randweg.Doe je morgen ff toeteren ??
We zijn morgen en overmorgen op de parkeerplaats van de NS bezig in Beverwijk .
Nope, ikke heel andere kant op rijden over de N197/Westelijke Randweg.![]()