Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie is er op het veld geweest ? :p staat er te veel wind voor depron ?:confused: zo ja dan word ik er deprie van :( zo niet dan kom ik ook maar weer probeeren met vliegen :D

Dat kan niet want ik was thuis ;-)

ga jij eens terug naar je werk ! je bent veel te vroeg thuis :mad: ;)

zooo, junk ook weer thuis , was weer een heerlijk dagje , met nog wat strand gevlieg , richting roer op de ez is erg leuk , lekker alla spijker laag vliegend gek doen :yes:

morgen nog een kort dagje in zandvoort ,dan is klaar , vrijdag maar vrij nemen , best lekker ;)

ga jij eens terug naar je werk ! je bent veel te vroeg thuis :mad: ;)

zooo, junk ook weer thuis , was weer een heerlijk dagje , met nog wat strand gevlieg , richting roer op de ez is erg leuk , lekker alla spijker laag vliegend gek doen :yes:

morgen nog een kort dagje in zandvoort ,dan is klaar , vrijdag maar vrij nemen , best lekker ;)

Je hebt gelijk Junkie, er is meer in het leven als werken ;-)

Ook goeoeoeoeoeoeoeoeoedemorgen.....

/Gaston

Zit al een uurtje bij Gorby's baas. Net als gisteren, eergisteren, vorige week, de week daarvoor. En ook de komende drie weken nog wel. :? ;) Vrijdagmiddag weer lekker vliegen (en dat ongeveer elke vrijdag tot ergens in oktober :D).

Doe je morgen ff toeteren ??

We zijn morgen en overmorgen op de parkeerplaats van de NS bezig in Beverwijk .

Of je komt een bakkie doen , de koffie staat klaar vanaf 06:00 uur ;)

Je hebt gelijk Junkie, er is meer in het leven als werken ;-)

precies , maar de klus was goed betaald , dus het dagje is gedekt ;)

nu weer bezig met de funjet , ff inregelen , ga hem morgen maar niet op het strand testen , best eng met al de mensen , funjet komt best hard aan ;)

vrijdag atv vliegen met de ez en de funjet , en misschien de vibrogym , die is nu nog niet af ,hopelijk krijg ik die ook nog af , heb het er maar druk mee :eek: ;)

110511_66470_chickenintroverts.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back