junkie rc
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet alleen op de laatste 2cm schroefdraad hebben. De rest moet glad zijn. Gewoon staaf en een M2 snijijzer is natuurlijk ook een optie.Bij depraxis hebben ze dat wel vanaf M3, mischien zelfs m2. Maar de boorkop heb het zeker vanaf M2.
Achterin een fietstas? 8O Moet een heuls kleine Yak zijn. Misschien een WindYak. :lol:
Da's altijd goed.---Gaat kijken of er nog vlaai in de supermarkt is voor Ronald---
Nam er maar is iemand een agregaat mee![]()
Man, Burp had zich zowat een hernia gesjouwd aan zo'n ding.
Dikke benzinevliegers is wat mijn smaak is
'Ronald, had jij nog een Yak voor me' :wink:
Phil heeft gelijk slappe, had je er maar moeten zijn ipv in je nest liggen te rotten![]()
Wat Nijssie zegt: Phils en Burp hebben gelijk.![]()
Ja, dat zeg je nu wel Gorby. Maar wat jij zegt dat wij zeggen wat zij zeggen is wel waar. :teacher:![]()
Ik moet alleen op de laatste 2cm schroefdraad hebben. De rest moet glad zijn. Gewoon staaf en een M2 snijijzer is natuurlijk ook een optie.
![]()
Ok, ok. Jullie hebben allemaal gelijk......
Komt mij net een spookrijder tegemoet rijdenSchrok me de vinketering 8O Bij de molen in Heemskerk voor je de A9 opdraait. Moest ff verderop stilstaan v/d schrik... Malle Harry reed gewoon vrolijk door
---Zonder brokken overleefd heeft---