Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond FF lekker vliegen met de Sebart.
om 20:00 op het veld.

brandstof zeker not alloud , en not don ?

mwa , ik wacht wel op het weekend , mits een beetje leuk weerbeeld , ook erg druk met thuisklussen , nog een deel buitenschilderwerk ,en de badkamer stort bijna in ,en ieder moment kunnen leidingen springen :eek:

nou, ik ga net weer ff optoeren. Begint de plus stekker te roken van het 12S pakket. Ik snel loskoppelen. Is het de werstand die ik erop had gezet een tijd terug. Die ging is rook op :hammer: Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kan dit. Want de weerstand zit paralel aan de hoofdstekker. Je zou denken dat de stroom de weg van de minste weerstand neemt :hammer:

nou, ik ga net weer ff optoeren. Begint de plus stekker te roken van het 12S pakket. Ik snel loskoppelen. Is het de werstand die ik erop had gezet een tijd terug. Die ging is rook op :hammer: Hoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kan dit. Want de weerstand zit paralel aan de hoofdstekker. Je zou denken dat de stroom de weg van de minste weerstand neemt :hammer:

flikker toch weg die rotheli , en ga lekker vliegen , je moet bijna professor zijn om die dingen netjes vliegend te krijgen

vlieg wel ff met je vibrogym dan van de week ;)

neeeeeeen !!!

maar je mag wel met mijn ez vliegen , kun je het een beetje aanvoelen en kijken of het wat voor is ;)

als ik dit weekend ga vliegen ,neem ik hem mee en ga je er gewoon mee vliegen :yes:

stort je neer , no hard feelings , ff plakken en weer vliegen ;)

Kl0te kantoorbaantjes. :evil: Komt net mijn nieuwe Samsung Galaxy S II binnen, ben ik al de hele dag druk in de weer om een uit elkaar gevallen server te vervangen. Wordt weer nachtwerk. :evil: Nou ja, dan maar tussen de zandlopertjes door pielen met de nieuwe telefun. Kan die klut aaiPhone 4 de container in. :bye: :D

Eerste indruk: Wauw, tussen de randjes zit alleen maar scherm. 8O En de speaker geeft achterlijk veel geluid op handsfree. En lekker dun dingetje. 8)

Kl0te kantoorbaantjes. :evil: Komt net mijn nieuwe Samsung Galaxy S II binnen, ben ik al de hele dag druk in de weer om een uit elkaar gevallen server te vervangen. Wordt weer nachtwerk. :evil: Nou ja, dan maar tussen de zandlopertjes door pielen met de nieuwe telefun. Kan die klut aaiPhone 4 de container in. :bye: :D

Eerste indruk: Wauw, tussen de randjes zit alleen maar scherm. 8O En de speaker geeft achterlijk veel geluid op handsfree. En lekker dun dingetje. 8)

Mooi phoontje Sleur, Galaxy rulezzz :-)

*Op de DPD wacht :-)

Twee watervliegers zijn onderweg vanuit Duitsenland.
Een Minimag en een easycub met floats, leuk voor op het Zwet en Swanslake ;-)

wat zijn de grote verschillen tussen aaiphone 4 en een galaxy?,

me abbo is bijna afgelopen en kan dan een nieuwe uitzoeken. maar zit te twijfelen tussen de iphone en de galaxy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back