Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker rustig dagje op het veld, heerlijk weertje dus aardig gekleurd :-)

De Microjet ging kneiterhard de grond in door een kapotte servo, was echt niet meer te sturen :-(

Ligt nu op de operatietafel, dus morgen weer vliegen, mooi he dat piepschuim :-)

De Microjet ging kneiterhard de grond in door een kapotte servo, was echt niet meer te sturen :-(

Ligt nu op de operatietafel, dus morgen weer vliegen, mooi he dat piepschuim :-)

Was super he op het veld:)
heb er een rode nek aan overgehouden:D
Ik hoop morgenmiddag ook nog ff te komen en savonds zoiezo naar spaarnwoude.

zo, was evengoed nog een lekker dagje geworden , eerst lekker geschilderd , daarna naar de zorgboerderij geweest met het gezin , dat zit vlak naast het fms vliegveld , daarna natuurlijk nog even fms bezocht , was wel even leuk , toen wij aankwamen gingen behoorlijke kisten los , erg gaaf !

er was ook nog een groepje ach tuig aanwezig , ook mocht ik niels/ronald zijn kist nog licht zien crashen :eek: dit door een electronen fout , gewoon ineens geen gas meer kunnen geven :(

misschien dat ik dit weekend stiekem toch de xtra meeneem , het is natuurlijk een prachtig groot veld om de kist te leren kennen en te landen , maar dan wil ik wel dat iemand me ff bijstaat ;)

mocht dat bevallen en word de pits verplaatst naar de overkant zodat je vlak bij het veld staat is lidmaatschap niet uitgesloten .
ff afwachten allemaal , want dat stuk 3x te moeten lopen met al je spul is niet acceptabel .

morgen weer ff skilderen , daarna de volvo klaarmaken voor de camping zodat floor en maris daar mee weg kunnen .

ik bedenk me nu alleen dat ik de xtra niet in een seat ibiza ga krijgen incl starterbox :mad: godver !!

we zien het allemaal wel .

full

Ben de komende dagen ook op Spaarnwouden te vinden.
Al diverse ACH mensen ontmoet.
Zie jullie daar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo, filter op het zwembad aangesloten. Kan die de hele nacht lekker pompen en is de 8 kuub water morgen ook weer bruikbaar. Vier keer in een lang weekend het water vervangen wordt een natte hobby. ;) Zo naar de club even pintje halen. :celebrate:

net de seat van binnen gestript , bank plat stoel naar voren ,hoofdsteunen verwijdert , nu is hij van binnen best groot :p straks de xtra maar ff passen , als dat lukt wil ik er toch ff mee spelen op fms , kom ik gewoon heel vroeg op zaterdag is het nog lekker rustig kwa publiek :)

de reden dat maris mijn volvo heeft is omdat daar een trekhaak op zit zodat de fietsendrager erop kan en de fietsen mee kunnen .

misschien morgen ff naar het veld met de vibro en de se om ff in te vliegen , als het meezit ben ik rond 14;00u wel op het veld

Je kan vliegen of je kan het niet gr KO

wha !! de extra past met gemak in de seat , dus dat is mooi , nu nog de moed verzamelen om hem op fms te vliegen .
is er zaterdag rond 11;00u iemand van de club om mij te coachen ?

wha !! de extra past met gemak in de seat , dus dat is mooi , nu nog de moed verzamelen om hem op fms te vliegen .
is er zaterdag rond 11;00u iemand van de club om mij te coachen ?

En dat noem jij vroeg :rolling:

Ronald/Niels/Erik4D willen je vast wel helpen :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back