zo, was evengoed nog een lekker dagje geworden , eerst lekker geschilderd , daarna naar de zorgboerderij geweest met het gezin , dat zit vlak naast het fms vliegveld , daarna natuurlijk nog even fms bezocht , was wel even leuk , toen wij aankwamen gingen behoorlijke kisten los , erg gaaf !
er was ook nog een groepje ach tuig aanwezig , ook mocht ik niels/ronald zijn kist nog licht zien crashen

dit door een electronen fout , gewoon ineens geen gas meer kunnen geven
misschien dat ik dit weekend stiekem toch de xtra meeneem , het is natuurlijk een prachtig groot veld om de kist te leren kennen en te landen , maar dan wil ik wel dat iemand me ff bijstaat
mocht dat bevallen en word de pits verplaatst naar de overkant zodat je vlak bij het veld staat is lidmaatschap niet uitgesloten .
ff afwachten allemaal , want dat stuk 3x te moeten lopen met al je spul is niet acceptabel .
morgen weer ff skilderen , daarna de volvo klaarmaken voor de camping zodat floor en maris daar mee weg kunnen .
ik bedenk me nu alleen dat ik de xtra niet in een seat ibiza ga krijgen incl starterbox

godver !!
we zien het allemaal wel .