Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wist ik wel hoor , maar het moet niet alleen een blijvertje achter dat raam in je halletje zijn , het zou voor het mooie ook af en toe een komertje in Alkmaar moeten zijn :D

kobus , het punt is , baja's maken herrie , en dan kan siggy niet lekker praten ;)

nog ff en ik koop een baja ,en ga daar mee spelen als het waait !!

klote wind ! ,ik wil morgen VLIEGUUUUN !

He Junkie er gaat niets boven brandstof ,maar dat weet spike niet meer.
groetjes Ko

Rustig maar paps.. Er staat weer vanalles te koop en het merendeel is electro spul :)

Was de Piper Pawnee klaar trouwens? Ik zit nu ziekjes thuis, maar als die klaar is, dan kom ik die deze week even ophalen.

Komt goed Kobus :-)

Leuk :yes:

kobus , het punt is , baja's maken herrie , en dan kan siggy niet lekker praten ;)

nog ff en ik koop een baja ,en ga daar mee spelen als het waait !!

klote wind ! ,ik wil morgen VLIEGUUUUN !

Tussen het rijden door als je staat te tanken kun je toch ff praten en meestal is er koffie met een koekie dus is er dan oo wel even een gelegenheid tot praten :D

Wen maar aaan die wind , die word door de opwarming van de aarde alleen maar meer en meer :lol: Er staan wel een aantal baja,s te koop , dus als je snel bent kun je morgen nog meerijden :yes:

Leuk :yes:

Tussen het rijden door als je staat te tanken kun je toch ff praten en meestal is er koffie met een koekie dus is er dan oo wel even een gelegenheid tot praten :D

Wen maar aaan die wind , die word door de opwarming van de aarde alleen maar meer en meer :lol: Er staan wel een aantal baja,s te koop , dus als je snel bent kun je morgen nog meerijden :yes:

Junkie koopt geen Baja meer, daar is hij te zuunig voor Kobus ;-)

Rustig maar paps.. Er staat weer vanalles te koop en het merendeel is electro spul :)

Was de Piper Pawnee klaar trouwens? Ik zit nu ziekjes thuis, maar als die klaar is, dan kom ik die deze week even ophalen.

Wat een mannetje ben je ook he Rob ;-)

Ziekjes,maar zodra je pa klaar is met je handelswaar ben je weer beter :-) ;-)

R Ik ga morgen de uitlaat maken ,dan hoor je het wel van me
ik wens je beterschap groetjes Paps.

He Junkie er gaat niets boven brandstof ,maar dat weet spike niet meer.
groetjes Ko

komt wel weer goed met het nieuwe veld , word echt een brandstof vliegveld :yes:

Junkie koopt geen Baja meer, daar is hij te zuunig voor Kobus ;-)

nee, niet zuinig , maar eerder billenkoek van maris , zegt ze , gaat hij weer met autootjes spelen :eek: ;)

nee, ik koop liever een vette yak of iets dergelijks voor het nieuwe veld :yes:

eerst het nieuwe veld afwachten ;)

Ik twijfel alleen of ik de minimag moet verkopen, of moet bouwen tot nachtvlieger (nu de EZ* niet meer is) en de Esky Nemo.. Ik weet van die laatste dat het een gewild ding is bij de FPV vliegers.. maar wil ik hem zelf nog in gaan zetten voor datzelfde doeleinde, of toch maar niet...

Voor de duidelijkheid, wat ik over houd:

- Tigermoth
- Dazzler (paps versie)
- Dazzler (originele)
- Diamand No Limit (oud Jasper ding)
- Spitfire met 8cc brandstof motor
- Pipercub (ala Burp)
- Pipercub 1/4
- Piper Pawnee
- Funjet
- Easystar
- Swift II (2x)
En dan nog wat depron meuk.. Genoeg om mee te vliegen dus.. Zolder puilt nu alleen een beetje uit :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back