Sleurhutje
Forum veteraan
Zo saus met schaap ook weg gewerkt. Nijssie thuis gedumpt. Nu maffen, straks weer op pad met de speurkids. :sleepy:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gezellig Junkie, de koffie staat klaar vriend ;-)
Yep alles nieuw.
yep , we kunnen beter koffie drinken dan gaan vliegen , weer veel wind ,om gek van te worden ! en dan niet te vergeten de regen die op ons af komt
Buienradar.nl - Weer - Actuele neerslag, weerbericht, weersverwachting, sneeuwradar en satellietbeelden
Hullie zijn allemaal mietjes. Gisteravond stonden er drie personen te discen: Ik, PH-ILS en Erik3D. Waar was de rest? Oh ja, piepen dat het zo hard waaide, ziek, zwak en misselijk...paraplutjes mee voor sleur en phils![]()
Kom je ook ff naar Alkmaar ? Vliegen word toch niks
Als je goed kijkt , splitst de bui vlak voor Alkmaar op en blijft het daar gewoon droog![]()
![]()
Hullie zijn allemaal mietjes. Gisteravond stonden er drie personen te discen: Ik, PH-ILS en Erik3D. Waar was de rest? Oh ja, piepen dat het zo hard waaide, ziek, zwak en misselijk...:rolling: Ook voor de betere geokletsers maakt een beetje wind en regen weinig uit (sterker nog, da's beter weer want dan heb je geen mooi-weer-toeristen).
![]()
![]()
Vergeet de toeschouwers niet heHullie zijn allemaal mietjes. Gisteravond stonden er drie personen te discen: Ik, PH-ILS en Erik3D. Waar was de rest? Oh ja, piepen dat het zo hard waaide, ziek, zwak en misselijk...:rolling: Ook voor de betere geokletsers maakt een beetje wind en regen weinig uit (sterker nog, da's beter weer want dan heb je geen mooi-weer-toeristen).
![]()
![]()
wij krijgen gewoon regen , misschien krijgt alkmaar nog even uitstel, maar nat word het![]()
Vergeet de toeschouwers niet he.
En als het mooi weer is lopen ze te miepen over brandstof tijden
Daarom vliegen wij ook in het donker.en tussen een grote groep lelijke mannen staan die het nergens over hebben , vind ik ook niks![]()
Uiteraard. De twee echte die-hard HoogTij-ers niet te vergeten (vlogen niet maar trotseerden wel de windVergeet de toeschouwers niet he.
En als het mooi weer is lopen ze te miepen over brandstof tijden
/zegt Helga van Sleur
Alsjeblieft, ik sta er ook nog op. :rolling:foto's of anders niet gebeurd :teacher:
Kijk, je hebt de Bermuda Driehoek en je hebt de IJmond. In de IJmond verdwijnt de regen als sneeuw voor de zon (da's gek want als de zon sneeuw smelt dan zou je regen krijgen :?).
![]()
Grappig dat op buienradar.nl de neerslag bij de uitvergroting heel anders is dan bij het overzicht. Het overzicht lijkt meer te kloppen. Hier wel bewolkt maar heel hoge bewolking. Maar uit hoge bewolking valt zelden tot nooit neerslag.
/zegt Helga van Sleur
075 is niet de IJmond.radartje klopt wel , hier in 075 , begint het aardig te regenen![]()
075 is niet de IJmond.:teacher:
![]()
Denk dat het na drieen weer droog wordt :rolling:Ongetwijfeld , maar als het van 11 uur tot een uur of 2/3 droog blijft is het goed , daarna mag van mij de hemel open breken![]()