Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
paraplutjes mee voor sleur en phils :yes:
Hullie zijn allemaal mietjes. Gisteravond stonden er drie personen te discen: Ik, PH-ILS en Erik3D. Waar was de rest? Oh ja, piepen dat het zo hard waaide, ziek, zwak en misselijk... :hammer: :rolling: Ook voor de betere geokletsers maakt een beetje wind en regen weinig uit (sterker nog, da's beter weer want dan heb je geen mooi-weer-toeristen). :D :yes:

Hullie zijn allemaal mietjes. Gisteravond stonden er drie personen te discen: Ik, PH-ILS en Erik3D. Waar was de rest? Oh ja, piepen dat het zo hard waaide, ziek, zwak en misselijk... :hammer: :rolling: Ook voor de betere geokletsers maakt een beetje wind en regen weinig uit (sterker nog, da's beter weer want dan heb je geen mooi-weer-toeristen). :D :yes:

veel plensier ;)

en nee, niet gaar ,ook niet misselijk , ook niet zwak , maar ik heb echt een hekel aan depron met lichtjes , vind er geen reet aan , ook niet om naar te kijken :nooo:
en tussen een grote groep lelijke mannen staan die het nergens over hebben , vind ik ook niks ;)

Laatst bewerkt:
Vergeet de toeschouwers niet he :yes:.
En als het mooi weer is lopen ze te miepen over brandstof tijden

Vergeet de toeschouwers niet he :yes:.
En als het mooi weer is lopen ze te miepen over brandstof tijden

brandstoftijden zijn prima , als ik tijd heb om te vliegen is dat in het weekend , en raar maar waar , dan mag je brandstof vliegen :yes:

en op het nieuwe veld is de kans groot dat de brandstoftijden versoepelt worden ,heb ik vernomen van een betrouwbaar bestuurslid ;)

Goeiesmoggels, was gisteren weer gezellig op de FMS. Ondanks de lage opkomst was het toch nog gezellig in de partytent. De Fresh was lekker aan het draaien, later werd het overgenomen door John van Gastel, die kon het ook wel aardig :yes:
Zo even lekker geoketsen, bootje gaat om 11.00 uur dus moet een beetje opschieten.

Kijk, je hebt de Bermuda Driehoek en je hebt de IJmond. In de IJmond verdwijnt de regen als sneeuw voor de zon (da's gek want als de zon sneeuw smelt dan zou je regen krijgen :?).

104qflv.jpg

Grappig dat op buienradar.nl de neerslag bij de uitvergroting heel anders is dan bij het overzicht. Het overzicht lijkt meer te kloppen. Hier wel bewolkt maar heel hoge bewolking. Maar uit hoge bewolking valt zelden tot nooit neerslag.

/zegt Helga van Sleur

Laatst bewerkt:
Kijk, je hebt de Bermuda Driehoek en je hebt de IJmond. In de IJmond verdwijnt de regen als sneeuw voor de zon (da's gek want als de zon sneeuw smelt dan zou je regen krijgen :?).

104qflv.jpg

Grappig dat op buienradar.nl de neerslag bij de uitvergroting heel anders is dan bij het overzicht. Het overzicht lijkt meer te kloppen. Hier wel bewolkt maar heel hoge bewolking. Maar uit hoge bewolking valt zelden tot nooit neerslag.

/zegt Helga van Sleur

radartje klopt wel , hier in 075 , begint het aardig te regenen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back