Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben niet zo junkerig als voorheen , maar ik heb best zin om te vliegen hoor :yes:
maar met een heli had ik nu ook geen zin om er mee te vliegen ,dus ik zeg , koop een vliegtuig :yes:

leuk , net het weerbericht van onze vriendin bekeken , de hele week mooi vliegweer , ze zegt ,zaterdag kan er meer regen komen ,maar dat is nog zover weg :mad: , waarschijnlijk dus weer kolere weer in het weekend , dat word weekje 6 dat ik niet vlieg :eek:

Nee, je begrijpt het niet. Vliegtuigen vind ik helemaal niks, en heli's vind ik te gek. Maar ik heb nog meer dingen waar ik geld aan uit wil geven, die minstens zo leuk zijn. Bijvoorbeeld de Koi vijver, en ik wil weer een aquarium gaan bouwen. Mooie bak van 2.50M. x 70x 70cm. Is gaaf man.

Wie heeft er nog interesse in een Calmato ST EP 1400?

Ik zie hier ook geen heil meer in :nooo: Gaat niet voor niks weg maar voor veel gaat hij ook niet weg ;)

Wat mankeert er aan?
- Achtergedeelte van de romp moet opnieuw worden gemaakt, deze was versplinterd
- Staart moet er ook weer aan vast, deze was door een harde landing eraf gebroken, kielvlak en stabilo zijn helemaal heel.
- Romp moet opnieuw worden voorzien van folie, deze is compleet gestript om te kijken of er meer schade was.
- In de vleugel zit ook een deukje maar verder geen schade
- Ook zaten er een paar scheurtjes in de folie, deze zijn geplakt
- Toestel gaat verder leeg weg maar met motor en spinner

p.s. Landingsgestel is eronder vandaan geschroefd, geen schade dus :teacher:

calmato1-2.jpg

calmato2-2.jpg

calmato3-2.jpg

calmato4-2.jpg

calmato5-1.jpg

calmato6.jpg

Laatst bewerkt:
Ikke gewoon straks deze hebbe-hebbe. :yes: Dan ook met een 1450kV en op 4S. Wordt ook best wel flutterend door de lucht met piep. :yes:

Ja, toen ook 5 of 6. Maar van met z'n alleen een aircombat is er noooit van gekomen. Altijd excuses van "oeps, vergeten", "geen setup", "lege accu's" etc. Dus uiteindelijk bleef die van mij thuis liggen en na 3 à 4 maanden nutteloos liggen weer verkocht.

leuk ding , ikke ook hebbe willen , heb ik al eerder gezegd , maar ik was even vergeten dat die er ook nog waren ;)

kun je trouwens prima mee tussen de funjets mee combatten :yes:

Als ik hem wegdoe dan is het einde hobby;)

doe nou eens wat je zegt , is veel duidelijker voor iedereen ;)

zal iedereen zeggen ,goh , wat rot , knaller stopt ermee , nou dan stoppen wij ook :mrgreen:

Wie heeft er nog interesse in een Calmato ST EP 1400?

Ik zie hier ook geen heil meer in :nooo: Gaat niet voor niks weg maar voor veel gaat hij ook niet weg ;)

Wat mankeert er aan?
- Achtergedeelte van de romp moet opnieuw worden gemaakt, deze was versplinterd
- Staart moet er ook weer aan vast, deze was door een harde landing eraf gebroken, kielvlak en stabilo zijn helemaal heel.
- Romp moet opnieuw worden voorzien van folie, deze is compleet gestript om te kijken of er meer schade was.
- In de vleugel zit ook een deukje maar verder geen schade
- Ook zaten er een paar scheurtjes in de folie, deze zijn geplakt
- Toestel gaat verder leeg weg maar met motor en spinner

p.s. Landingsgestel is eronder vandaan geschroefd, geen schade dus :teacher:

pffffffffffffff , flikker toch weg ,of leg hem gratis op de club , das toch geen euro waard .

nou voorruit , ik geef 3,10 Euro voor de vleugel :yes:

nou voorruit , ik geef 3,10 Euro voor de vleugel :yes:

Ik zei toch, gaat niet voor veel weg :mrgreen: Ik zeg voor 5 eypo is de vleugel van jou :yes:

Zonder motor mag de calmato weg voor een pintje... maar wel 1 afspraak: na reparatie wordt hij niet verkocht! :teacher:

Laatst bewerkt:
Mijn disc is er klaar voor Sleur :-)
Mijn Disc niet meer. Afgelopen weekend de dupe geworden van harde wind, eigenwijsheid en toch gaan vliegen. :mrgreen: Maar ja, ook daarvoor geldt dat iedereen wel roept dat-ie komt maar uiteindelijk laat men het toch afweten (op een paar echte enthousiastelingen na dan).

Phils, zie pm...

Doe je hem ook weg MET motor?

En ja.. ik beloof plechtig, dat ie niet wordt doorverkocht ;)

Laatst bewerkt:
Niet aan Spikkel wegdoen hoor Phil. Die laat hem door zijn pa opknappen dan staat hij weg te rotten bij hem, en dan staat hij voor de hoofdprijs te koop;) NIET DOEN !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back