Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
joepie ! ,ik verveel me , en dat is lang geleden :yes:

hobbykamers schoon
volvo schoon
administratie done
maris heeft de rest v/h huis schoon gemacht
boodschapjes gedaan ,door mij zelf , dus veel overbodig lekkers :yes:

nu staar ik voor mij uit , zonnebankie pakken maar in mijn eigen zonnestudio ;)

Klassiekertje Phil, leuke film ;-)

Funnyjet al klaar ?

Nope, niks aan gedaan nog vandaag. Vanavond doen... is niet veel werk hoor.
Morgen knallen :yes:

Ik heb nu de Castle Creations regelaar erin, straks ff instellen met behulp van Junkie zijn Castle Link. Ik vraag mij alleen af hoe ik de regelaar vast kan plakken :hammer: zulke dunne armen heb ik niet namelijk :rolleyes:

Voorlopig ook 3s knallen, setup heeft nu 425 watt bij 39 ampere. (is precies wat de motor aankan)
Later maar een dikkere motor erin :yes:

Nu aan t werk maar vanmiddag nog ff mijn micro-jet aan elkaar gelijmd...(na crash)
Beetje een "gonzo" neus maar zal er niet minder op vliegen (hoop ik)
Misschien morgen ochtend als het van de baas mag nog even vliegen.
morgen middag verjaardagsfeestje van mijn zoontje

Nu aan t werk maar vanmiddag nog ff mijn micro-jet aan elkaar gelijmd...(na crash)
Beetje een "gonzo" neus maar zal er niet minder op vliegen (hoop ik)
Misschien morgen ochtend als het van de baas mag nog even vliegen.
morgen middag verjaardagsfeestje van mijn zoontje

Whaha, twee Gonzo's in tha air dus :-) ;-)

@phil

dubbelzijdig tape of velcro en een lange punttang of schroevendraaier om hem even aan te drukken ;-)

Zo... weer terug uit Ridderkerk....

Pictures or it didn't happen:

Zender:
Spektrumzender.png

Koffer:
Spektrumkoffer.png

Speeltje, omdat het in de uitverkoop was :):
F15.png

En terug op de weg naar huis (hoe toepasselijk ook):

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit Spikkel, ook die Delorean :yes: Maar dat model wat daarvoor rijdt is helemaal te gek :banana:

Geveeeeelisiteert ermee :thumbsup: (of schrijf je dat niet zo)

Een vrouw komt bij de dokter en geeft hem haar plasje. Zegt die dokter: "U woont hier lekker dichtbij." Zegt ze: "Hoe weet u dat, dokter?" Zegt-ie: "Je plasje is nog lekker warm

Feli met de nieuwe aanwinsten Spikkel. :D Wel even firmware updaten alvorens te gaan pielen. ;) Maar dat zal Mr.Hobby je al wel verteld hebben. :yes:

Okay, ik ook een mop: Een man staat met zijn echtgenoot een balletje te slaan op de golfbaan. Vraagt de vrouw ineens: "Als ik nou dood zou gaan, zou je dan met een andere vrouw trouwen?" Zegt de man: "Mwja, misschien wel." Vraagt zij weer: "En zou je haar ook met mijn golfclubs laten spelen?" Waarop hij heel stellig zegt: "Nee, zeker niet. Ze is linkshandig." :rolling:

Nee, de meneer heeft mij niets gezegd over updaten, aangezien dit exemplaar al voorzien is van de update ;-)

Ennuh thnx all. Strax de MX12 maar te koop zetten.. geintjuh!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back