Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@junkie, alvast bedankt. Moet alleen wel werken van het weekend. Misschien via ph-ils?

Kisten zien er goed uit, gestript en met folie.

Na middernacht thuis, dus overwerk $$$

Gaat een Griekse bankrekening openen om de hobby te bekostigen.

De rust!

dankje ;)

jep , ik vind het ook mooi folie , nu de rest nog ff doen , maar als het de hele week regent , heb ik plenty veel tijd :yes: of ik moet snel een binnenklus scoren .

wat bedoel je met folie depron :confused: of bedoel je folie op depron ?

op piepschuim werkt het prima , op depron plakt het ook , maar wellicht trekt het dan krom .

heheheh ik bedoelde OP depron

Zo, de Funjet is klaar. Binnenkort even langs Nickos om wat decals te maken... waarschijnlijk iets met DHL :p

Was wel een hoop werk dat folie aanbrengen, het zit niet overal even strak maar gaande weg leert men. De volgende Funjet wordt wel helemaal strak :yes: Al met al ben ik toch erg tevreden met het werk :thumbsup:

2011-06-19225749.jpg

2011-06-19230429.jpg

2011-06-19225837.jpg

Nu de motor afwachten, zal dinsdag wel binnenkomen... kan ik v/d week weer knallen, mits het weer wat beter wordt :cry:

goeie morgen
ziet er goed uit phil
tja je zal altijd wat kleine dingen houden die niet zo strak zijn
maar daar zie je niets van als je met 220km/h voorbij komt:yes:

@marsje
ik gebruik t ook op depron en werkt goed
alleen moet je er niet teveel spanning opzetten dan trekt hij krom

@spikkel hahahahahah mooi kisten
maar maak die yak nou klaar dan kunnen dezen op t net:yes:

Goedemorgen,

Nieuwe week is weer begonnen. Het weer is gelijk een stuk rustiger. Harde wind is gaan liggen. Dat het maar weer snel weekend is.

Ook goedemorgen. Net nog even 3 nieuwe lipo's besteld bij onze vrienden in HK, dan ben ik helemaal klaar voor het geweld :banana:

Zo, de Funjet is klaar. Binnenkort even langs Nickos om wat decals te maken... waarschijnlijk iets met DHL :p

Was wel een hoop werk dat folie aanbrengen, het zit niet overal even strak maar gaande weg leert men. De volgende Funjet wordt wel helemaal strak :yes: Al met al ben ik toch erg tevreden met het werk :thumbsup:
Mooie vliegert :thumbsup:

Bus van Totaal bed voor de deur...

DSC-2448-border.jpg

Je knippert even met je ogen en ineens heb je een boxspring op je slaapkamer staan..

Top service :thumbsup:

Jullie raden nooit waar junkie nu naar binnen loopt:p

Ehhh, hoofdfiliaal quartel pijnakker:yes:

Stond daarstraks voor de deur bij de klant,maar die gaf niet thuis:mad:

Dus dan maar wat leuks doen,had toch heels geen zin an werken

Iemand nog wat nodig ?

Grtz junk

Wie gaat het stoplicht bedienen ? Of is het voice gestuurd? Als je "landing" roept gaat ie op rood?

Gewoon een landings strip maken in het veld van Cor aan de overzijde. Pleuren er een grote lood accu bij neer, kunnen we gelijk alle lipo's laden.. problem solved!

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back