Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi man, nooit meer vieze handen :thumbsup: (of juist geen duimen omhoog :hammer:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja het motortje heb vanavond gedraaid.
Maar het gekken is als ik gas geef draait hij eerst een heel kleinstukje de andere kant op hoe kan dit?
Zou het komen door de magnetische veld of zo?

mogge !

daar gaan we weer !

wel eentonig steeds maar weer werken !

lekker kort dagje werken , daarna ff naar motorport uithoorn (beku meen ik )

ff fireblade bekijken , is weer is wat anders :p

Even kwijt, kennen we hem??

Zie maar eens waar hij vliegt :)
Ik volg zijn topic(s) ook al een tijdje maar ben er nog niet achter wie het is. Moet wel iemand zijn die bekend is met ons clubje via Speedworld, hij komt uit Heemskerk. Ik heb een klein vermoeden dat het die harrie is die destijds zo'n Robbe Spirit heeft gekocht. Daarna is-ie ook verder gegaan met een CX450 etc. Pieter Bass moet hem ook wel kennen. :yes:

Deze jongen ken ik wel. Hij heet Peter en komt bij mij uit de wijk. Is begonnen met een CopterX RTF. Hij is een keer bij mij geweest om dat ding te laten af stellen. Hij heeft daarna een Align 450 gekocht en is verder gegaan. Gekke is dat hij zich nooit bij de club heeft gemeld. En ik zie hem hier op het veld in de wijk ook nooit vliegen. En dan nog te bedenken dat het veld hier voor de deur mega groot is. Zeker voor een maiden.

Hij heeft in ieder geval een zeer mooie heli. Jammer alleen dat er geen filmpjes zijn waar hij lekker aan het vliegen is.

Ohh ja goedemorgen allemaal

@ ronald r
ronald kan ik ook de vleugels met balsa geheel bedekken ik wil hem schilderen verf gemenkt met blanke lak of wordt dat te zwaar :confused:
Ik zou het afraden choko, de kist wordt zwaarder,
gewoon netjes folien, (help je wel de eerste helft voor te doen) ;)
Moet verboden worden dat wildvliegen :(, strakjes beschadigd ie dat mooie pand op de achtergrond :rolleyes:

goedemorgen trouwens, zonnetje schijn weer :cool:, nog ff thuiswerken en dan op naar Fransenland tm Zaterdag..

Ik volg zijn topic(s) ook al een tijdje maar ben er nog niet achter wie het is. Moet wel iemand zijn die bekend is met ons clubje via Speedworld, hij komt uit Heemskerk. Ik heb een klein vermoeden dat het die harrie is die destijds zo'n Robbe Spirit heeft gekocht. Daarna is-ie ook verder gegaan met een CX450 etc. Pieter Bass moet hem ook wel kennen. :yes:
Deze jongen ken ik wel. Hij heet Peter en komt bij mij uit de wijk. Is begonnen met een CopterX RTF. Hij is een keer bij mij geweest om dat ding te laten af stellen. Hij heeft daarna een Align 450 gekocht en is verder gegaan. Gekke is dat hij zich nooit bij de club heeft gemeld. En ik zie hem hier op het veld in de wijk ook nooit vliegen. En dan nog te bedenken dat het veld hier voor de deur mega groot is. Zeker voor een maiden.

Hij heeft in ieder geval een zeer mooie heli. Jammer alleen dat er geen filmpjes zijn waar hij lekker aan het vliegen is.
Ja, dat is hem dus. Peter heet-ie inderdaad. Ook beetje erg kort haar, joviaal en enthousiast mannetje. :yes: Had inderdaad voor zijn CX450 een Robbe Spirit RtF bij RC Speedworld vandaan. Pieter heeft hem toen een CX450 aangepraat. ;)

rede dat hij niet rondlviegt is omdat hij dat nog niet kan;) Deze man heeft een eigen schilderbedrijf als ik het niet mis heb.

rede dat hij niet rondlviegt is omdat hij dat nog niet kan;) Deze man heeft een eigen schilderbedrijf als ik het niet mis heb.
*klok kijkt* :?
*wenkbrauwen optrekt* 8O

Wow, die is vroeg... ;) Ja, hij heeft inderdaad een schildersbedrijf. Concurrent van junkie. :lol: Hij gaf toen al aan dat hij niets met clubs heeft. Die ga je dus niet zien bij de ACH. :nooo:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back