Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:mad: :snipersmile:

Dochterlief nu

2011-07-01175312.jpg

Pffffff :hammer:

:rolling::rolling: ..........

Overigens, is voorraadmagazijn BYM weer eens aan het opruimen, misschien weet je er iemand voor ....

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
TeringJantje !!!!

Gaan jullie ook even de Grieken helpen ipv hier de gehele dag te lopen legge slaplullen :-)

Avond vrienden, voor Siggy ook eindelijk weekend !!!!!

*ww aanvraagt.werken is niet leuk meer ;-)

Dikke windkracht 4 op het dak van kantoor. Ik blijf lekker thuus, ga de MPX Blizzard afmaken.

mijn idee, teveel woei voor de madness , maar die had zowiezo een vlieverbod .

TeringJantje !!!!

Gaan jullie ook even de Grieken helpen ipv hier de gehele dag te lopen legge slaplullen :-)

Avond vrienden, voor Siggy ook eindelijk weekend !!!!!

*ww aanvraagt.werken is niet leuk meer ;-)

hey kerel , ook weer eens vrij ? welkom op dit draadje ,is weer een hoop geouweneelt !

maar je kan het weekend beter doorwerken staat teveel wind voor den hobby :mad: ;)

@aan marsje ome klaas komt die brengt mijn weg.:D en albert komt met je zusje zaterdag:yes:zaterdag misschien even naar de:proost: spreek je

mijn idee, teveel woei voor de madness , maar die had zowiezo een vlieverbod .

hey kerel , ook weer eens vrij ? welkom op dit draadje ,is weer een hoop geouweneelt !

maar je kan het weekend beter doorwerken staat teveel wind voor den hobby :mad: ;)

Ik doe helemaal niets meer dit weekend :-)
Behalve lekker hangen en ouwenelen :-P

TeringJantje !!!!

Ja dag. Mijn zwager is een Griek. Nu heeft die het wel voor elkaar (voorlopig) en een sportschool opgezet voor minder bedeelden. Stijf van de subsidie met een aardig inkomen en tot voor kort gegarandeerd pensioen. Die verhalen zijn dus echt waar. 8O Helaas zal hij nu betaald werk moeten gaan zoeken want straks stopt zijn subsidiepotje waarschijnlijk. :? :thumbsup: Ik draag al 52% af aan de Koningin en haar gevolg dat geld over de balk gooit. Het is wel goed. :middelvinger:

Hahaha, je wordt oud... :rolling:

-edit-
En daar is jeugdslachtofferhulpbehoefende nummer twee... Tygo heeft zijn voortand ongeveer gehalveerd. En hij was al een tijdje aardig van zijn melktandjes af. :evil: :(

Laatst bewerkt:
-edit-
En daar is jeugdslachtofferhulpbehoefende nummer twee... Tygo heeft zijn voortand ongeveer gehalveerd. En hij was al een tijdje aardig van zijn melktandjes af. :evil: :(

zeker weer een grap van je !!

*niet meer weten sleur serieus te nemen *

neem wel een windscherm mee en luidsprekers om te ouwenelen :idea: ;)

Ja dag. Mijn zwager is een Griek. Nu heeft die het wel voor elkaar (voorlopig) en een sportschool opgezet voor minder bedeelden. Stijf van de subsidie met een aardig inkomen en tot voor kort gegarandeerd pensioen. Die verhalen zijn dus echt waar. 8O Helaas zal hij nu betaald werk moeten gaan zoeken want straks stopt zijn subsidiepotje waarschijnlijk. :? :thumbsup: Ik draag al 52% af aan de Koningin en haar gevolg dat geld over de balk gooit. Het is wel goed. :middelvinger:

Hahaha, je wordt oud... :rolling:

-edit-

Het is te hopen dat ik oud word gabber :-)
*tijd voor een Siggymix, vind je ook niet ?
Als we op Jasper moeten wachten :-) ;-)

zeker weer een grap van je !!

*niet meer weten sleur serieus te nemen *

neem wel een windscherm mee en luidsprekers om te ouwenelen :idea: ;)

Ik praat wel iets harder ;-)

@spikkel:

Trex 600 met standaard motor en esc+bec: € 450.00
NIeuwe sorpion motor: € 110.00
Nieuwe Kontronik esc: € 280.00
Beastx: +/- € 140.00
Flybarless kop: +/- € 75.00
DS 610 servo's: +/- € 55.00 per stuk x3= € 165.00
BLS 254 staartservo : € 120.00
Eneloop buffer pakket: € +/- € 15.00
12S pakket 3000mah: +/- € 100.00 x2= € 200.00

Totaal € 1555.00

En dan nog de nodige upgrades hier en daar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back