Daar zijn we weer. Toestel weer retour. Ging nog best makkelijk ook. Dank aan het visbedrijf die ons het dak op liet klimmen. Ze waren erg behulpzaam.
Zal later de foto's plaatsen. Tolestel is echt stuk. Antenne aansluiting is van de videozender af gerukt. Is nog wel te maken, maar ik weet niet of de zender nog lang heeft aangestaan zonder antenne. Kan de eindtrap natuurlijk stuk zijn. Kodak ZX-1 HD camera is totaal gesloopt. Zelfs het LCD schermis lek. De SD kaart is nog wel heel, maar het laatste bestand met de crash is currupt. Komt omdat de index file niet afesloten is. Hopelijk kan ik de .MOV file nog repareren. Zou mooi zijn want dan hebben we een HD crash movie.
Verder is de camera voor de video verbinding nog wel heel. Zelfs de lipo's zijn nog goed. Geen deuken of gekke dingen. Zelfs de spanning was nog op een nivo dat hij geladen kon worden. Zal ze wel even balanceren om te kijken of ze goed blijven.
Schade dus: Twinstar en Kodak HD camera.
Heb net al weer een nieuwe Kodac ZX-1 te pakken gekregen, dus dat is al verholpen. Twinstar maar even bestellen.
Oh ja, Fisheye lens was ik ook kwijt. Daar had ik er 2 van besteld dus die ligt ook klaar.
Alleen de 5,8 video zender testen.
Wat een verhaal. Heb er weer een hoop van geleerd.
Gaat nu even wat anders doen. Vliegen....hihi..............