Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben je nou boos :confused: ;)

ik word ook steeds aangevallen omdat ik futaba gebruik , terwijl ik nooit problemen heb , ja , human failer .

iedereen moet lekker gebruiken wat hij zelf wil , dus laten we lekker ophouden te klagen over elkaars spullen !

Burp; ik weet nog nniet of ik hem verkoop , ergens wel leuk voor op het nieuwe veld ja , maar hij kan maar 1 keer stuk ( ik vlieg futaba , dus kan zomaar fout gaan :rolleyes: )

oh , dat zouden we niet mee doen :)

Hahahahha
Ik ben echt niet boos
Zat je gewoon tefucken
Mij maakt t niets uit futaba is goed maar vindt de ontvangers duur
Spektrum is daar goedkoper in
Maar wat beter iss weet ik ook niet

Hahahahha
Ik ben echt niet boos
Zat je gewoon tefucken
Mij maakt t niets uit futaba is goed maar vindt de ontvangers duur
Spektrum is daar goedkoper in
Maar wat beter iss weet ik ook niet

weet ik toch schatje ;)

Mijn hoor je niet klagen over je vrouwtje hoor JUNKIE ;)

ja , maar mijn vrouw klaagt wel over jouw !! , je bakt er niks van ! :rolleyes: :)

zo , junkie is alweer klaar met da klus , ff lekker tuinhangen , en daarna wat inkopen doen voor morgen , gaan we wolfmans huis pimpen :cool:

Ik kwam Cees nog tegen bij de Action gister. We hebben zeker 20 minuten staan praten. Het gaat heel goed met hem nu. Simmen doet hij nog wel op Realflight, maar ook op een echte flightsim. Hij heb een stukje grond gekocht met een volkstuin erop. En werkt ook alweer.

@ Jasper: dat is mooi klote zeg :cry: Maar wees blij dat hij nog op een industriegebied neerviel i.p.v. een druk bewoond gebied.

Kan het ook komen door glitches van gebouwen daar... Sleur heeft ook wel eens zo'n vergelijkbaar iets gehad. Geen idee hoor, ik opper maar wat.

Al met al... blijft klote :yes:
Check, de aluminium/stalen beplating kan enorme reflecties van het signaal geven waardoor de ontvanger op tilt gaat. En ook WiFi netwerken of van die fijne DECT-boosters met wat hsrmonischen kunnen rampzalig zijn.

Ow gister zette sleur een link neer hier naar het draadje uit 2008, en ik zag het je steeds zeggen. Ik vroeg me af wat je ermee bedoelde. :)
Dat was ik niet. :nooo:

Hee junkie wat is dat (tuin hangen), hang je dan aan je tuin???

Grapje :D

Tot morgen, laat nog ff weten hoe laat ik op moet staan.

Edwin:proost::thumbsup:.

:DDaar zijn we weer. Toestel weer retour. Ging nog best makkelijk ook. Dank aan het visbedrijf die ons het dak op liet klimmen. Ze waren erg behulpzaam.

Zal later de foto's plaatsen. Tolestel is echt stuk. Antenne aansluiting is van de videozender af gerukt. Is nog wel te maken, maar ik weet niet of de zender nog lang heeft aangestaan zonder antenne. Kan de eindtrap natuurlijk stuk zijn. Kodak ZX-1 HD camera is totaal gesloopt. Zelfs het LCD schermis lek. De SD kaart is nog wel heel, maar het laatste bestand met de crash is currupt. Komt omdat de index file niet afesloten is. Hopelijk kan ik de .MOV file nog repareren. Zou mooi zijn want dan hebben we een HD crash movie.

Verder is de camera voor de video verbinding nog wel heel. Zelfs de lipo's zijn nog goed. Geen deuken of gekke dingen. Zelfs de spanning was nog op een nivo dat hij geladen kon worden. Zal ze wel even balanceren om te kijken of ze goed blijven.

Schade dus: Twinstar en Kodak HD camera.
Heb net al weer een nieuwe Kodac ZX-1 te pakken gekregen, dus dat is al verholpen. Twinstar maar even bestellen.
Oh ja, Fisheye lens was ik ook kwijt. Daar had ik er 2 van besteld dus die ligt ook klaar.

Alleen de 5,8 video zender testen.

Wat een verhaal. Heb er weer een hoop van geleerd.
Gaat nu even wat anders doen. Vliegen....hihi..............

Hee junkie wat is dat (tuin hangen), hang je dan aan je tuin???

Grapje :D

Tot morgen, laat nog ff weten hoe laat ik op moet staan.

Edwin:proost::thumbsup:.

niet zo vroeg hoor ( wat burp zegt) uurtje of 8:30u is prima :p

zorg wel dat de pils koud staat !! ,ehhhh ,te nuttigen rond een uurtje of 16;00u :p , pfff wat een lange dagen maakt junkie !!

Klopt, dat was ik. Verwees wel naar een post van Sleur.

Hij zegt altijd 8 uur maar komt dan pas om 9 (even opletten hoeveel pintjes hij gedronken heeft en hoelaat hij naar zijn bedje gaat. Lekker uitslapen dus :rolling:

zie tekst hierboven , ik heb het nieuwe record gebroken , het is nu 8:30 u :p

:rolling:junkie ouwe volvo rijder:rolling:
is je bod geacepteerd?????
wel een gave kist

ik hoop dat hij het bod negeert , scheelt weer wat centjes en een hoop ruimte thuis ;)
laten we hem samen kopen , om de beurt vliegen , en jij onderhoud/poetst hem :idea:

ik heb nog wat vragen gesteld betreft het gewicht , moet niet meer zijn dan 9 kg vliegklaar , anders blijft hij staan .
ook wil ik weten wat voor een demper erop zit , een potje of iets beters .

ff info ingewonnen bij ronald , altijd handig ;)

:DDaar zijn we weer. Toestel weer retour. Ging nog best makkelijk ook. Dank aan het visbedrijf die ons het dak op liet klimmen. Ze waren erg behulpzaam.

Zal later de foto's plaatsen. Tolestel is echt stuk. Antenne aansluiting is van de videozender af gerukt. Is nog wel te maken, maar ik weet niet of de zender nog lang heeft aangestaan zonder antenne. Kan de eindtrap natuurlijk stuk zijn. Kodak ZX-1 HD camera is totaal gesloopt. Zelfs het LCD schermis lek. De SD kaart is nog wel heel, maar het laatste bestand met de crash is currupt. Komt omdat de index file niet afesloten is. Hopelijk kan ik de .MOV file nog repareren. Zou mooi zijn want dan hebben we een HD crash movie.

Verder is de camera voor de video verbinding nog wel heel. Zelfs de lipo's zijn nog goed. Geen deuken of gekke dingen. Zelfs de spanning was nog op een nivo dat hij geladen kon worden. Zal ze wel even balanceren om te kijken of ze goed blijven.

Schade dus: Twinstar en Kodak HD camera.
Heb net al weer een nieuwe Kodac ZX-1 te pakken gekregen, dus dat is al verholpen. Twinstar maar even bestellen.
Oh ja, Fisheye lens was ik ook kwijt. Daar had ik er 2 van besteld dus die ligt ook klaar.

Alleen de 5,8 video zender testen.

Wat een verhaal. Heb er weer een hoop van geleerd.
Gaat nu even wat anders doen. Vliegen....hihi..............

gelukkig viel het mee , maar moet wel een smak geweest zijn :eek:

Laatst bewerkt:
:De SD kaart is nog wel heel, maar het laatste bestand met de crash is currupt. Komt omdat de index file niet afesloten is. Hopelijk kan ik de .MOV file nog repareren. Zou mooi zijn want dan hebben we een HD crash movie.
..

Toch mooi dat je hem terug hebt... Jammer van alle schade.....

Mov copieren en windows tools erop los laten.
of Gom player speelt meestal af
ook als het eind kaput is...

Bewaar het origineel !!!!!!

Met een unix of mac kunnen we ook nog wat proberen....

Success...

De video zender net getest en die is ook nog oke. Heb het antenne chassisdeel weer gesoldeerd. Nu alleen nog een nieuwe Twinstar.

Ga me even verdiepen in het repareren van het MOV bestand. Camera heeft de film niet afesloten, dus hij geeft een foutmelding. Hij heeft wel 900Mb opgenomen. Er zou dus beeldmateriaal zijn inclusief de crash.

Vanavond eerst FF ontspannen op het veld. Ik zeg Sebart mee en gaan. Het is nog steeds mooi weer.

De video zender net getest en die is ook nog oke. Heb het antenne chassisdeel weer gesoldeerd. Nu alleen nog een nieuwe Twinstar.

Ga me even verdiepen in het repareren van het MOV bestand. Camera heeft de film niet afesloten, dus hij geeft een foutmelding. Hij heeft wel 900Mb opgenomen. Er zou dus beeldmateriaal zijn inclusief de crash.

Vanavond eerst FF ontspannen op het veld. Ik zeg Sebart mee en gaan. Het is nog steeds mooi weer.

Nou, dan valt t toch gelukkig mee, ff zo'n simpele osd erop waarin je de spanning goed kan aflezen.
89,99 bij conrad een twinstar bestellen :D

En dan gaan we weer met die banaan :banana:

Helemaal geweldig dit werk met een schrobmachine. Enige nadeel van een siergrindvloer is dat je hem niet handmatig schoon kan maken, ongemerkt is de vloer heel vies geworden... dat zagen we wel toen de kamer leeg was :rolleyes:

Voor

DSC01341.jpg

Na

DSC01345.jpg

Nu verder met de gang en de keuken... daarna de boel weer inruimen en aansluiten 8O

lijkt wel nieuw phills:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back