Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je best kans van ik zal eens voor je informeren. Synergy is wel een goed merk in iedergeval. Hou er rekening mee dat Trex helemaal niet zo super is ;)

Zo, alle schuim is grof gesneden. Nu tijd voor een scherp mesje en het fijne werk. Morgen het eerste plakwerk.

silentmite3_2.jpg

Zou het gewoon ff laten zitten, je hebt hem horen lopen dus waarom nog een keer laten lopen? Tikkie van de prop is weg vingers :yes: kun je wel een kwast prothese laten aanmeten :wink:

kwastprothese :p lol

ik kan ook de starter erop zetten , alleen zit er een vrij dun carbon spinner op , die duw ik dan misschien kapot .

Nou, zwemmen is overdreven, maar it's ok :)
Dingetje was weer retour ;)

oke gelukkig :p

valt wel mee
als hij goed staat en stationair draait dan draait ie rustiger als een nitro
als ik t niet vertrouw doe ik t met een gummielat
maar een handschoen heeft niet zo heelveel zin
heb wel geleerd dat je de prop dicht bij de as moet vast houden bij t aanslaan
dan slaat ie niet met t scherpen deel

klopt , hij starte hem ook dicht bij de as .

moet je altijd choken ? hij deed de choke aan ,dan een paar zwiepen tot hij starte , zette hem weer uit , en dan de choke er weer af , en weer starten .

de choke zit aan de voorkant ,dus je kan er alleen bij als de motor uitstaat .

kwastprothese :p lol

ik kan ook de starter erop zetten , alleen zit er een vrij dun carbon spinner op , die duw ik dan misschien kapot .

oke gelukkig :p

klopt , hij starte hem ook dicht bij de as .

moet je altijd choken ? hij deed de choke aan ,dan een paar zwiepen tot hij starte , zette hem weer uit , en dan de choke er weer af , en weer starten .

de choke zit aan de voorkant ,dus je kan er alleen bij als de motor uitstaat .

klopt eerst met de choke aanslaan dan prutelt hij effe en zal uitslaan
dan choke er af 1 tikkie en lopen

Junkie, kan ik niet toevallig een set upje van jou overnemen voor de silent night?
Ik moet even zoeken. Heb genoeg liggen maar alles is een beetje zoek geraakt de laatste maanden. :oops: Anders ruk ik wel een setup van de "Kart" af. Dat was toch een flutding. :yes:

kart_proto_finished.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Oh ja, en dat gelige Depron is erg krokant. Dat helder witte was veel taaier en makkelijker te kneden. Dit spul scheurt dus gewoon. :evil: Dat wordt dus warm maken en voorzichtig met een lepel kneden. :? :(

@: sleur
ik ben bezig om mijn allrons te schakelen met 2 servo`s hoe moet ik de tweede zetten in mijn zender hij staat nu op flaperon on ====dan input select aux 2:2p sw==daaronder aux2 trim : act mijn vraag wat doe ik niet goed:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back