Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
best leuke piepvlieger
ik zit vol

maar toch leuk ;) <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
nope , de komende 6 dagen is het nog zeuren en wisselvallig , uiteraard het weekend ook weer slecht ,vooral zondag :mad:

dus ik werk nog even door tot het zonnetje komt , ik ga door tot woensdag , dan maar even zien hoe het weer is , anders ros ik toch ff door naar italie :idea:
Je hebt toch niet weer geluisterd naar die gasten bij sigma he ;)

Zo weer even lekker wezen klieren

IMAG0147.jpg

IMAG0151.jpg

IMAG0153.jpg

Laatst bewerkt:
Môgguh op deze wazige morgen (voor de linker kijker dat is, rechts is okidoki).

@vinni: Bij Smorenberg op het Meerplein. Maar ik kom straks wel even langs, heb er nog wel liggen denk ik. :yes:

@nijssie/nickos: Hoe laat gaan jullie koeken eten op het veld? Ikke ook, werken gaat niet veel worden met zo'n soepoog. :nooo:

@vinni: Bij Smorenberg op het Meerplein. Maar ik kom straks wel even langs, heb er nog wel liggen denk ik. :yes:

@nijssie/nickos: Hoe laat gaan jullie koeken eten op het veld? Ikke ook, werken gaat niet veel worden met zo'n soepoog. :nooo:

hoi sleur
das is goed ben alleen in de ochtend niet aanwezig dan zit ik in heiloo een vrachtwagen poetsen
maar na 14 uur ben ik op de zaak
alvast bedankt

nijsie en nickos schijnen om 10;00u al te gaan vliegen ;)
elektro herriedingen mogen wel zo vroeg iedereen uit hun nest jetteren :rolleyes: ;)

Moggel iedereen, nog anderhalve dag op het werk aanwezig zijn en dan vakantie :banana:

ik stel mijn vakantie nog ff uit tot het mooie weer komt , dus dat word de hele vakantie doorwerken :vamp: :idea: ;)

vanavond club/en of vliegen is twijfelachtig , ik ben vanavond de oppas , en gaar van de hele dag latexen :)

* werken gaat *

zeker met een moever anders gaat het je niet lukken:D

Nope, een mover is voor brakke gasten. Gewoon achter de auto en insteken.

Nee jôh, hij denkt dat zijn caravan 4 meter breed is. Net als dat zijn slurf 30cm lang is. :? Er kon nog een fiets langs, daarvoor is niet veel meer dan 5+10cm nodig toch? Bandje is maar 3cm breed. ;)

Nope, weer niet goed. Caravan is 2+ mtr breed. Slurf in ieder geval korter dan 30cm :mrgreen:

En de doorgang van die fiets kun je vergeten, die band past er nog wel tussen maar zelfs de bagagedrager kan er niet door. Straks pics.

10:00 wordt dat...koffie en koek :-)

Had ook wel ff zin gehad vandaag maar ben naar Zandvoort op de fiets, kameraadje heeft vandaag een racing experience dus veel plezier allemaal :bye:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back