Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt toch niet weer geluisterd naar die gasten bij sigma henope , de komende 6 dagen is het nog zeuren en wisselvallig , uiteraard het weekend ook weer slecht ,vooral zondag
dus ik werk nog even door tot het zonnetje komt , ik ga door tot woensdag , dan maar even zien hoe het weer is , anders ros ik toch ff door naar italie :idea:
Vrijdag gaat het hoger,moeten even een schep meenemenKijk! Hoog zo die gaat![]()
: Ship Photos
Boot komt morgen om 12.00 aan in IJmuiden, zeg 13.00-13.30 sluis
Speciaal transport met kraantje 130 meter breed!
Dus fpv vliegers, maak er wat moois van(op gepaste afstand)
Môgguh op deze wazige morgen (voor de linker kijker dat is, rechts is okidoki).
@vinni: Bij Smorenberg op het Meerplein. Maar ik kom straks wel even langs, heb er nog wel liggen denk ik.
@nijssie/nickos: Hoe laat gaan jullie koeken eten op het veld? Ikke ook, werken gaat niet veel worden met zo'n soepoog. :nooo:
@vinni: Bij Smorenberg op het Meerplein. Maar ik kom straks wel even langs, heb er nog wel liggen denk ik.
@nijssie/nickos: Hoe laat gaan jullie koeken eten op het veld? Ikke ook, werken gaat niet veel worden met zo'n soepoog. :nooo:
Moggel iedereen, nog anderhalve dag op het werk aanwezig zijn en dan vakantie![]()
zeker met een moever anders gaat het je niet lukken![]()
Nee jôh, hij denkt dat zijn caravan 4 meter breed is. Net als dat zijn slurf 30cm lang is. :? Er kon nog een fiets langs, daarvoor is niet veel meer dan 5+10cm nodig toch? Bandje is maar 3cm breed.![]()