Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie nog meer vliegen vanavond?
Junkie niet, die moest ineens remmen voor een tegenligger en gaat vanavond zijn auto schoonmaken. 8O :?

bb0e84-84.jpg

Wie nog meer vliegen vanavond?

vliegen? LMR ! vliegen ga ik weer doen in de winter , dan geen wind en geen regen :idea:

zo , vandaag tussen de plaagbuitjes door toch kunnen werken bij wolf , hopen dat het morgen droog blijft , dan is het af , maar wederom voorspellen ze weeeeeer regen , echt , vrijdag ontvlucht ik dit land ,en ga net als burp lekker skiën of me laten prikken door kwallen ,of schaatsen in Venetië ;)

Sleur : zou jij morgen da reis/dak koffer willen meenemen naar de club ? :p
oja en de mite !! :p

Mite is nog niet klaar. Misschien vanavond maar beloof niks. :( Koffer was ik vergeten te vragen, doe ik zo even. :oops:

wacht nog maar ff met da koffer , net overleg met maris gehad , en nog even mijn zus in italie gebeld , het weer ziet er gewoon niet goed uit die kant op :(

dan ga je dus 1500km rijden voor 3 of 4 graden warmer en evengoed regen .

bij mijn zus regent het ook al 2 dagen en is het 23 graden , normaal in deze tijd kookt ze haar bed uit , nu niet , ook daar staan ze raar te kijken van het weer , het weer is echt van slag af , van nederland wisten we dat al ;)

dus we wachten nog ff af en zien wel of we voor de pretparken /dagjes uit gaan of gokken op de tropen die niet bestaan .

zal burp is bellen , ben benieuwd :) , ik denk als die tot halverwege spanje doorrijd , dat het dan wel lekker is

Laatst bewerkt:

Hmmm :?
Ik vraag me af hoe effectief zo'n bespuiting met deze heli is? ;)

Volgens mij moet de vloeistof in een zo dun mogelijke oplossing op het gewas aangebracht worden...het liefst met windstil weer :lol:

Wel een vette Heli!

Laatst bewerkt door een moderator:
wacht nog maar ff met da koffer , net overleg met maris gehad , en nog even mijn zus in italie gebeld , het weer ziet er gewoon niet goed uit die kant op :(

dan ga je dus 1500km rijden voor 3 of 4 graden warmer en evengoed regen .
Mijn ouwelui zitten in Oostenrijk tegen de Italiaanse grens aan. Ook daar echt zeurderige dagen. Wel 21 tot 24 graden maar goed bewolkt, af en toe ene zonnetje en vaak nattigheid. :? Ik ga denk ik maar een keer richting IJsland. Daar is het altijd nat en koud. Geen ruk te beleven, alleen wat vulkaangedoe en warm water uit de grond. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back