Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo... het was me weer een waar genoegen heren!

Heerlijk gevlogen vanavond. De lijm kan weer rijkelijk vloeien.. Ach ja, zonde? Zo blijf ik tenminste een beetje van de straat ;-).

Op weg naar huis nog wat druppels regen gezien.. :-( Hopelijk is het goed weer a.s. zaterdag. Misschien dat ik toch even kom kijken naar het FPV vliegen :)

@Jasper. Ik ga d'r even een nachtje over slapen. Ik kom er asap op terug ;-). De SE vloog erg lekker iig.

Voor nu.. truzzzzzzzte

moets jij niet eten of ben je erna naar huis gegaan zwak hoor, of ben jij er ziek van geworden net als het koppie van vinni:D:D:D:D
Huh? Ik heb ook lekker mee zitten eten. Aan de hele bar werd schaap verorberd. :yes: :p Maar het voordeel van foto's maken is dat je er zelf niet op staat. ;)

Ja dat denk jjj, kijk eens goed ACHterin je koelkast ;-)
Nope, daar ligt een angstige komkommer weggedoken (we doen altijd op zaterdag komkommerjacht :D).

En na een avondje vliegen, zuipen en vreten, ga je natuurlijk ook gay-o-ketsen. Dus even bij de saaie vrienden van de bootjesclub een geocache gelogd met een aantal lui. Uiteraard met de groeten van de ACH (incl. foto op de site van geocaching.com). :rolling:
eb38k1.jpg

Was gezellig mannen, zowel op het veld als in den Drossel als op de cache-spot :)

@ Joop: Mooi opgestegen en geland :thumbsup: Langzamerhand begin je het goed door te krijgen :yes:
Veel plezier op da varkansie :yes:

Beter kijken..

De een heeft geen wielkapje(s?)..

Wel mooi gezicht... Nu nog synchroon gaan vliegen ;)
Nee hoor, de voorste heeft (nu) ook geen wielkap op het voorwiel meer. ;)

Dat synchroonvliegen komt wel. :yes: Als BYM een paar keer ermee gevlogen heeft. Moet er wel wat meer wind zijn dan gisteren want dat ding komt bij windstil weer toch echt allejezus hard binnen vliegen (rond de 50km/u minimaal anders valt-ie uit de lucht). Windje kracht 3 à 4 is dan wel lekker en haalt er zo'n 15km/u tot 20km/u vanaf. :D

*opteert voor windgenerator op windstille dagen*

*zich realiseert dat die dagen zeldzaam zijn*

:rolling:

hallo vdb ik zal je nog niet kunnen maar was je ook op het veld :confused: aan deze kant is het joop en vlieg met een depron vlieger , rode vleugels en witte romp en ja ik ben het ook aan het leren :D het ging voor mijn gevoel goed het vliegen het opstijgen en het landen, :D

Ben redelijk makkelijk te herkennen. Mis mijn rechterhand. Heb gisteren mijn ogen uitgekeken. En vorige week met sleurhutje en een aantal anderen kennis gemaakt. Gezellige club is het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back