marcelsiggery
Forum veteraan
zo klosse bak in morgen weer werken ik spreek jullie over 4 weken jongens hou hem in de lucht, hoe dat moet je zelf maar uitmaken![]()
Prettige vakantie Joop

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zo klosse bak in morgen weer werken ik spreek jullie over 4 weken jongens hou hem in de lucht, hoe dat moet je zelf maar uitmaken![]()
nee maar dat kwam omdat knaller onder de bar zat en was net t goeie moment
Huh? Ik heb ook lekker mee zitten eten. Aan de hele bar werd schaap verorberd.moets jij niet eten of ben je erna naar huis gegaan zwak hoor, of ben jij er ziek van geworden net als het koppie van vinni![]()
Nope, daar ligt een angstige komkommer weggedoken (we doen altijd op zaterdag komkommerjachtJa dat denk jjj, kijk eens goed ACHterin je koelkast ;-)
Wow, ik zie dubbel...
![]()
![]()
lekker gevlogen vanavond mannen!!
Aan het gezicht van Vinni te zien is het volgens mij niet te vreten;-)
Dat clubhuis is dodelijk, geloof me ;-)
Wow, ik zie dubbel...
![]()
Nee hoor, de voorste heeft (nu) ook geen wielkap op het voorwiel meer.Beter kijken..
De een heeft geen wielkapje(s?)..
Wel mooi gezicht... Nu nog synchroon gaan vliegen![]()
hallo vdb ik zal je nog niet kunnen maar was je ook op het veldaan deze kant is het joop en vlieg met een depron vlieger , rode vleugels en witte romp en ja ik ben het ook aan het leren
het ging voor mijn gevoel goed het vliegen het opstijgen en het landen,
![]()
Ben redelijk makkelijk te herkennen. Mis mijn rechterhand. Heb gisteren mijn ogen uitgekeken. En vorige week met sleurhutje en een aantal anderen kennis gemaakt. Gezellige club is het.
Hij heeft een Flutaba T7C, die staat er niet tussen.vanderbrug ( kan je niet een bijnaam verzinnen die lekker in de bek ligt) Hier nieuwe pults: Nieuwe artikelen : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby!